Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke svartflagg sålenge du kan kjøre, Hvis kjøringa di ødelegger for andre, eller at du drar av banen i en fei, eller snurrer i hver 3 sving kan du forvente og se et svart flagg.

På våler ifjor var det fritt frem med så mye sladding man overhodet kunne diske opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Våler i fjord ble det sagt av han gubben på fører møte at det var lov med Powerslide ut av svinga. Men han med M5 turbo maskin hadde nok litt mer enn bare Powerslide! Så hvis man holder seg til det som står over her tror jeg det blir gull jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket både med flaggvaktene og han som ble flagget i fjor.

Så vi fikk myket opp vaktene litt så kom vi fram til et kompromiss.

Drifting er generellt ikke lov på E30Meet. Men å sladde i svingene er bare moro så lenge det er oversiktlig og kontrollert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått enda en påmeldt idag!

Flere som ikke har meldt seg på som vurderer å komme da?! 8)

Vi har mye pågang bak kulissene nå, det kommer til å skje litt diverse spennende ting på treffet iår, så her er det bare å følge med, OG melde seg på treffet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å melde meg på. Kommer bare ann på om bilen går igjennom biltilsynet osv.

+1, har store planer om å få me meg dette treffe, må bare satse på at bilen vil også :roll:

+2, har både fri og anledning. Men bilen må gjennom godkjenning hos BT først. Håper det går i boks, da kommer jeg :)

Men hvordan er det med overnatting, blir det muligheter for "camping" slik som på gatebil eller skal alle inn på hotell? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mulighet for begge deler. vi har bestilt toaletter til campen iallefall, Hotell er også OK, vi har fått rabatt der, det gjelder quality hotell som da ligger langs hovedveien når man tar av mot rudskogen. ca 15min kjøring.

Kommer rabattkode til hotellet når man skal bestille over nett. Campingen skal ikke koste noe slik det ser ut nå. men et lite forbehold om endring.

Vi jobber så hardt som mulig for å holde kostnadene nede, vi gjør dette 100% av entusiasme, Eksempelvis koster det 5000,- Og sette opp toaletter på campen, det er mye man ikke ser som koster å arrangere et slikt treff. Vi håper iallefall at folk kan melde seg på så fort som mulig, da bidrar man sterkt til et bedre treff, iogmed at vi ikke kan legge ut for alt mulig fra egen lomme, Jo flere påmeldte jo mer kan vi leie inn, eksempelvis stort partytelt til campen, osv,osv.

-E30meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...