///Magnusrc Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Vil så gjerne melde meg på NÅ, men er ikke sikkert bilen blir ferdig ! Syns dere gjør dette utrolig bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Vi har noen t-shirts igjen. Vi har også noen igjen av de med e30meet logoen. Bestilles enkelt gjennom www.e30meet.com/tees Dersom man bestiller to t-shirt samtidig får man tilbakebetalt 50,- til kontoen. (frakt) Merk at man må da bestille dem samtidig om man vil ha denne rabatten. T-shirtene blir sendt neste dag. Dvs: 350,- Inkl frakt for 2 T-shirt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Vil så gjerne melde meg på NÅ, men er ikke sikkert bilen blir ferdig !Syns dere gjør dette utrolig bra ! sitter i samme sits, om en ukes tid kommer det en påmld fra meg hvis allt går bra med bilen på hestekrafte fabrikken i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Vil så gjerne melde meg på NÅ, men er ikke sikkert bilen blir ferdig !Syns dere gjør dette utrolig bra ! sitter i samme sits, om en ukes tid kommer det en påmld fra meg hvis allt går bra med bilen på hestekrafte fabrikken i sverige Hehe.. bra det er flere i samme bås. Kommer påmelding fra meg og når jeg vet bilen er oppe og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 har lyst til og melde meg på men tror ikke bilen min er ferdig til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Ser det er veldig mange som ikke er klar med bilen sin. Men folk flest har vel råd til å dytte inn en høvding? Rekker du ikke treffet får du igjen penga Bilen min er et tomt skall som skal lakkeres og montere ledningsnett til motor & greier. Men jeg har meldt meg på fordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Må bare beklage, men du får nok ikke igjen pengene om du ikke rekker å bli ferdig. Om vi mot formodning f.eks. skulle avlyse vil dere få igjen pengene. Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hmmmm... Frister veldig å teste "nye" Rudskogen da! Må prøve å få vervet noen fler sørlendinger til en tur innover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Aah, okey! Meinte jeg leste det på E30 Meet siden serru, visst man sa i fra før 20. juni. Men greit, da er det bare å skru da! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Seriøst, who's the chicks??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Sett meg opp i klammer bak Noekult? Mulig jeg sitter på med han innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Blir det direkte oppmøte på rudskogen eller cruising som i fjor? Forresten noen som vet om det fortsatt er krav til presenning under bilene der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Direkte oppmøte iår. Vi har ikke satt opp noe cruising denne gangen. Ang presenning så er dette kun søndag, og det gjelder kun de bilene som kjører mye på banen. Vi skal snart ha møte med rudskogen, og da får vi vite mer om det er påbudt eller ei iår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Seriøst, who's the chicks??? +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Seriøst, who's the chicks??? +1! De kommer på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå