Gå til innhold

E30Meet 2012 Rudskogen!


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har hatt flere påmeldinger til treffet denne uken.

Det ser ut som det blir et veldig stort Bmw treff iår!

En av sponsorene våre Inconsulting kommer med hele racing teamet, og har med minst 5 overgromme Bmwer. De vil leie ut passasjer og kjørestoler på treffet.

Blant annet kan man da leie en e30 m3 som ble levert direkte fra fabrikk til rally i 1990! Nå har den blitt bygget om totalt og har fått en S62 maskin med Ess presse! En grom bil med bare de grommeste delene, og denne kan DU få kjøre på treffet hvis du har meldt deg på!

ublkz1ab7t6ht0wq3jd0.jpeg

Prosjekttråd på bilen kan du se her: viewtopic.php?f=11&t=100323

Husk å melde bilen din på treffet via http://www.e30meet.com/registration

Mye gromme premier og spesialbestilte pokaler! Samt mulighet for å kjøre på rudskogen en hel dag!

Pris:

Utstilling med premiering 500,-

Utstilling med premiering og banedag 1000,-

Meld deg på treffet her: www.e30meet.com/registration

Vel møtt!

-E30meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig jeg spør dritdumt nå, men hvordan er mulighetene for å kjøre med e30 med motor fra annet merke? og er prisen pr. snute, eller pr. bil som skal kjøre? :) Jeg og en kompis har en bil sammen, så blir bytta på og kjøre! Er rimelig klar for å få lufta e30`n igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det satt noen priser på disse "leiebilene" ? Kunne vært moro. :)

Du må høre med sponsorene på treffet, de skal ha eget område der dette skjer. Såvidt jeg har forstått det så er det noe alle og enhver har råd til. men en må være påmeldt treffet for å kunne få mulighet for dette! :)

Et tips er at dere burde ta etterhånds betaling. Mange etterslepere på sånt som dette.

Når er siste dag for innskjekk og betaling ?

Vi har ikke nok folk til det desverre! Alt er lettere om man melder seg på forhånd, fordi da kan vi gjøre klar alle papirer før treffet. Hvis man står med et prosjekt man ikke vet om blir klar så kan man sende en mail til oss på e30meet@gmail.com eller her på pm, så vi får lagt inn info på basen vår, så tar vi betaling siden.

Fristen blir lagt noe nærmere treffet enn ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det mulighet for banekjøring på lørdagen også,så da blir dette myye mer aktuelt for min del. Sjekk bmwccn.no for mer info. Kommer nok påmelding fra meg ganske snart om ikke et eller annet skjærer seg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo dele litt info her så slipper folk å lete :)

Trackdaykjøring lørdag 23. juni på Rudskogen

KARN ønsker velkommen til banekjøring denne dagen, forhåndspåmelding kan gjøres her:

http://corsaitaliana.no/pmelding-mainmenu-41 (Det står øverst på siden: For påmelding banekjøring TRYKK HER [:-)]

Priser for banekjøring er:

KARN medlemmer forhåndspåmeldt: kr. 600,-

KARN Medlemmer ikke forhåndspåmeldt, kr. 800,-

Ikke KARN-medlemmer forhåndspåmeldt, kr. 800,-

Ikke KARNmedlemmer - ikke forhåndspåmeldt, kr. 1000.-

Betales kontant ved innsjekk.

Eksakt tidskjema distribueres innen kort tid.

Kort om våre banetreff:

- Normal banekjøring, dvs. ingen bajaskjøring og driftetrening.

- Deles i 2 grupper - rask/erfaren - nybegynner/ikke fullt så rask

- Prøveskilt tillates ikke (gjelder kun banekjøring lørdag den 23.juni, arrangert av corsa italiana)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...