ehrnst Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tidsskjema publiseres på nettsidene om ikke mange dagene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tidsskjema publiseres på nettsidene om ikke mange dagene:-) Flott, vil ha med meg mest mulig fra dette treffet samtidig som jeg skal kjøre litt på bane lørdagen også, så da må det planlegges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Campen = gocartbana, eller? Husker sist gang jeg lå i telt på rudskogen.. Haha. e30'n ser plutselig stor ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Nei, ikke gokart banen, litt opp, bak storsvingen og innover! Nå har vi fått noen påmeldte denne uka, fortsett å melde på!! www.e30meet.com/registration Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Motatt all info om meg? Ser i såfall at første post ikke er oppdatert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Alt i orden. Du er registrert i databasen. Fikk ikke sendt deg billett, men bare å komme Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Var min mailadresse du fikk, ehrnst, om det var på mail du skulle sende billett.. Da er det på stell, Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ga deg mail, men sender igjenn jeg:) Takk jørgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Dette er bilen vi skal komme med Jeg har bygd og eier har kjøpt inn deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Liten og nett vinge, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Potensiale for gode rndetider her ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Meldt meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 All ære til de som har meldt seg på til nå! Vi håper flere kan melde seg på nå, og ikke vente til slutten, det gjør alt så mye lettere for oss!!! Vær snill og meld deg på nå, hvis du vet at du skal på treffet! www.e30meet.com/registration Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Påmeldt med E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Påmeldt med E28 Endelig en til med E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå