Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 598
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som vet om corsa italia starter kjøring før 12? Finner lite info

Starter 9. Innsjekk fra 7 og førermøre fra 8.40.

Skrevet

engen90...Godt mulig vi har tankmåler på ett speedometer på lageret om du kommer innom på veien.. Ring Marianne på 45456131 vi bor fortsatt i Hobøl og er vel hjemme hele helgen om event andre skulle trenge noe vi har :)

Skrevet
engen90...Godt mulig vi har tankmåler på ett speedometer på lageret om du kommer innom på veien.. Ring Marianne på 45456131 vi bor fortsatt i Hobøl og er vel hjemme hele helgen om event andre skulle trenge noe vi har :)

Hei hei, ja har jo vært oppe hos dere før jeg :) Men formulerte meg kanskje litt feil er selve føleren i tanken jeg trenger, men er vel ikke umulig dere har det heller. Kan jo ta en telefon uansett :P

Skrevet

kjøre org colakork eller borbet felger på en ellers org e30 cab :P?

så det var noen e30'r (og en e21 på henger) på quality sarpsborg istad så er vell noen som er her nå :P

Skrevet

engen90... Har noen vi ikke vet hva er til så du kan jo ha flaks :) Til alle andre på E30MEET.. Vi er hjemme i helgen så er det noe dere lurerr på om vi har så er det bare å ringe 45456131. PS..Har ikke deler til nyere bmw. nyeste vi har deler til er E30/E28.

Skrevet

skulle bytte eksos på cabben nå, men seff passet jo ikke det jeg hadde liggendes #-o

så får grave i delehaugen etter noe brukandes, eller kjøre uten bakpotte til treffet :P

så om det kommer en sort cab som bråker så er det bare meg :P

Skrevet
Ingen som har??? Likt på alle gamle bmw'er...

Har flere til m10, om disse passer kan jeg komme ned en tur i dag. Du skylder meg bare en runde på banen :wink:

Mob: 98261302

Edit: er på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...