Christer Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Info på den til høyre på bilde? En kjempefin bil fra Danmark med M51D25 motor. Virket veldig forseggjort det jeg så hvertfall. Står ved siden av den i campen nå, skikkelig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Kjipt med folk som drar på hotell ja. Her sitter vi endel folk å koser oss, akk nuh sitter jeg å koser meg i baksetet på e28'n med cola pottis og iPad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Kort unna Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Service/pit-bil er pakka, E30'n er klar og været skal bli ok, så nå gleder vi oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hadde vært supert om noen med nøkkel kom da.. Nå er det kø for og komme seg ut, og kø for og komme seg inn - ingen har nøkkel. Ingen vet hvem som har nøkkel, ingen som vet når de kommer.. Teknisk skulle begynt om 10min, og ingen kommer inn eller ut. Braa deet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hadde vært supert om noen med nøkkel kom da.. Nå er det kø for og komme seg ut, og kø for og komme seg inn - ingen har nøkkel. Ingen vet hvem som har nøkkel, ingen som vet når de kommer.. Teknisk skulle begynt om 10min, og ingen kommer inn eller ut. Braa deet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Bilder - i kjent "noekult-stil" så kommer disse helt random og uten kommentar (har ikke tid eller ork til sortering og kommentering): Takk for et supert treff. Edit: På vei til Rudskogen kjørte jeg meg vill og havnet på en grusvei i pøsregn... Bilen ble skitten som faen... Gjorde ikke saken bedre at min E28 så ut som bæsj i forhold til alle andre snadderbilene som var der (Min er den gråe i bakgrunnen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Mööööe fine E30er <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 På vei hjem nå banebilen fikk kjørt seg morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 vel overstått treff, tok ut min org e30 ix touring, funka fett på banen har noen fler vibrasjoner enn før menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Dårlig mobilfilm med ustødig hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hipp hurra for Wilwood.. Totalt utslitte klosser etter +/- 20 runder, smelta støvhetter i calipperne og totalt ødelagte skiver. Er ikke særs imponert over de nye bremsene. Ellers, en stykk kaputt Hardyskive, brukt opp 40 liter bensin, beste rundetid for min del på 1.48 og Frank 1.53 bør man være fornøyd med. (Og en stykk snurring i Angsten. ) Takk for velorganisert og morsomt kjøretreff ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Den e30 touringen med diesel = <3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hipp hurra for Wilwood.. Totalt utslitte klosser etter +/- 20 runder, smelta støvhetter i calipperne og totalt ødelagte skiver. Er ikke særs imponert over de nye bremsene. Ellers, en stykk kaputt Hardyskive, brukt opp 40 liter bensin, beste rundetid for min del på 1.48 og Frank 1.53 bør man være fornøyd med. (Og en stykk snurring i Angsten. ) Takk for velorganisert og morsomt kjøretreff ellers! 1.48 må ha vært blant de raskeste rundt. Prøvde å klokke ett par som så ut til å komme seg raskt rundt og klokket ingen raskere.. ( uten at jeg klokket alle alltid selvfølgelig, bare noen stikkprøver ) Hvilken størrelse på bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hipp hurra for Wilwood.. Totalt utslitte klosser etter +/- 20 runder, smelta støvhetter i calipperne og totalt ødelagte skiver. Er ikke særs imponert over de nye bremsene. Ellers, en stykk kaputt Hardyskive, brukt opp 40 liter bensin, beste rundetid for min del på 1.48 og Frank 1.53 bør man være fornøyd med. (Og en stykk snurring i Angsten. ) Takk for velorganisert og morsomt kjøretreff ellers! 1.48 må ha vært blant de raskeste rundt. Prøvde å klokke ett par som så ut til å komme seg raskt rundt og klokket ingen raskere.. ( uten at jeg klokket alle alltid selvfølgelig, bare noen stikkprøver ) Hvilken størrelse på bremsene? 280mm VW G60 skiver med Wilwood 4 pot, med god kjøling inn på skive/nav. Satte egne tidsfeller på Racechronoen rundt banen idag, kjekt å ha liggende klart. Edit, 1.49,xx var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå