bayerks-mach-werk Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 hei , jeg har noen problemer med instrumentpanelet på min bmw 523 ia og det som er problemet er at når bilen har stått en stund så blir tankmålern fucked, (den går til bunn) og temp målern viser at det er -40 ute. dette kommer seg opp etter som jeg kjører ikke alltid bilen er sånn heller, skjer bare innimellom. noen tips ? noen som har opplevd lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Kanskje denne kan hjelpe deg viewtopic.php?f=1&t=167671 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 jo takk ser ut som det kan være noe av det lignende , men jeg har ingen problemer med abs eller antispinn da det fungerer som det skal , jeg har kunn problem med tankmålern og ute temp når jeg setter meg inn i bilen og den har vært god og kald en stund. stått over natta foreksempel og etter hvert som jeg kjører litt så går det opp til normalen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 noen flere tips ? tenker å kjøre en feilmeldingsjekk på bilen imorgen for å finne ut om det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Annet tips: Prøv og legg den på Teknisk, og ikke på Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 fant ut av problemet det var bare vann og fukt på luftemp måler kontakta som gjorde at elektronikken bugga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå