gallay Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Helloz alle sammen. Problemet mitt er en e46 04 mod, som ikke vil starte. Lurer på om noen kunne gi meg noe svar, siden jeg holder på flytte akkurat nå. Tingen er sånn at bilen fikk seg god start da jeg skulle varme den opp. Men så kjørt jeg et par meter for å parkere den ved siden av inngangsdøra og satt den bare. Da jeg var ferdig med å laste alt jeg hadde( Ikke så veldig mye) fikk jeg ikke den til å starte. Batteriet er ok, lyser grønt, tenningslåsen gir noe lyd, men jeg føler at bilen får ikke nok krefter for å starte motoren. Hva kan være galt, hvordan kan jeg få den til å starte? Håper noen kan gi meg noen tips, så snart som mulig siden jeg bør flytte i løpet av dagen. Takk på forhånd!!!
SweetBMW Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 batteriet er ok lyser grønt? mål spenningen på batteriet. skal være ca 12.5 til 13.5 volt når bilen ikke går
gallay Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Bilen visste på diagnose om at bensinpumpe var goen. Fikk byttet den ut, og bilen er på veien igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå