kristian_ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hei, Har kjøpt en E46. Originalspilleren er bytta, men radioen er ikke tilkoblet. Åpnet opp og fant ikke antennekabelen bak spilleren. Hvor ligger den da i såfall? Kan hende han av en eller annen rar grunn har fjernet den. Hvor finner jeg den i såfall, og hvor er antenna på den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Antenna ligger i bakruta. Ta et bilde av det som er inni der av kabler så får vi se hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Jeg finner ingenting der? Mulig jeg ser "feil"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Du får ta bilder, so blir det lettare for oss å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Bilde er på http://cl.ly/1I0D2L2Y2L1y1x3Z2U02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Var ikkje det kablene du prata om? Er vel relativt uinteressant å sjå på bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dere sa jeg skulle ta bilde, jeg tok bilde. Jeg visste ikke hvor jeg skulle ta bilde, for jeg vet ikke hvor kablene ligger engang til antenna,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hehe. Den var jo finslig. Jeg mente selvfølgelig at du skulle ta bilde av kablene du finner i hullet der spilleren skal sitte Ønsker rett og slett å se om du har antenneplugg/ledning i dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Aha, da skjønner jeg. Nei, det er det som er problemet. Jeg har "gravd" nedi der, og finner ingen antenneplugg/ledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Gamle spilleren er tatt ut også btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Da er det jo bare å knipse i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Får vel stikke og gjøre det med en gang da. Bilder kommer om 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Jepp. Her har det vært original navigasjon. Du ser den lille blå pluggen baki der. Den gikk i navien tidligere. Så her har det blitt strukket opp nye høyttalerledninger og strømledninger. Den røde, blå og sorte som går til høyre er konstant spenning, tenning og jord. Så ser jeg et lite lass med høyttalerledninger. Disse går garantert bak i bagasjerommet. Så for å få radio må du få tak i en antenneledning type skjøt på ca. 5 meter. Så må du strekke denne bak til bagasjerommet. Du må av med venstre sidetrekk i bagasjen for å komme til alt som har med radio og forsterker og slik. Dette hvis du har sedan eller Coupe. Har du Touring ligger alt i gulvet rett bak bakseteryggen. Eller så kan du ta av venstre C-stolpedeksel og se om du får koplet deg direkte inn på antenneforsterkeren med kabelen du skal ha frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Forslag på hvor jeg kan strekke denne? Jeg har sedan. Er det helt vanlig antenneledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå