Gå til innhold

E39, merkelig stereo..

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat kjøpt meg en e39 523i :) Når jeg skrur på tenningen og spilleren slår seg på står den på nesten maks volum, og bare på passasjersiden.. får justert det tilbake så lyden blir jevn, men får ikke lyden til å starte på "0". har prøvd med batterireset, men det hjalp ikke.. er forresten Business kasettspiller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ville uansett ha bytta den i en ny cd-spiller, men kanskje du bør teste med en annen spiller du vet virker først. Må være originalspiller som sitter i din ennå...kan ha noe med alderen å gjøre , men ikke sikker.

Med tiden kommer det en ny spiller ja, men kommer til å bruke den originale i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har det samme på min e39. Løsningen er å sette balansen til midten, så ett hakk til en av sidene. Da vil den huske instillingen neste gang du starter bilen. Volumet tror jeg ikke det er noe å gjøre med, for meg har det blitt ren rutine å holde inne volum ned knappen mens jeg vrir om tenninga. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vell være en slik ledning bak på spilleren som ''husker'' innstillingene dine, å hvis ikke denn er koblet til må mann stille inn vær gang, er værtfall sånn på de fleste nye cd spillere :D veit ikke om det er på så gamle da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...