Skrullex Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Som emne sier så sliter jeg med at bakluka på min E39 touring har blitt "skjev", dvs. at den i lukket posisjon ligger jevnt med taket på ene siden mens den på andre siden stikker opp ca 0,75 cm over taket.. Noen som har peiling på hvorfor dette har skjedd? evnt om det er no justering på luka, så jeg kan få det rett igjen Har ikke peiling på hvordan dette har skjedd, virker nesten som det har blitt slik "over natta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 ta av plastdekslet øverst i luka å løsne skruene og juster den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 ta av plastdekslet øverst i luka å løsne skruene og juster den Hadde de bare vært så enkelt....Kostbar sak ,skal du på verksted koster de minst 6-7 t å skifte hengslene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/48/71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå