Jay-O Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Lurer på hvor det er lettest å koble jord fremme i dashbordet på en E46 sedan. Gjelder jordingsledning for A/V spiller (så den kan bruke alle funksjoner mens enda i bevegelse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Høyre (og/eller venstre) sparkepanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ok, takk Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ellers er jo selve huset på spilleren også tilkoblet jord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Eller så kan du bare koble den på jordinga til cd spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Det hadde jeg og foreslått hvis jeg hadde lest spørsmålet skikkelig Alle skjermene jeg har montert (en del) så har jeg jorda håndbrekkledningen til jordingsledningen på kabelsettet til spilleren. Enklest hvis du skal ut med den igjen. Så slipper du å klippe ledningen hvis du bruker jordingspunkt som jeg foreslo tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 hehe, du skal få æren får den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Du får den du som leste HELE innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå