HC_93 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Hei som tittel sier lurer på ang om det går ann å få tilkoblet en aux kabel til en orginal business spiller fra en e46 2001 mod, leste litt rundt og jeg vet om DICE, syns selv det blir litt styr med tanke på pris, tilkoblinga ol. Påstår jeg har hørt/lest om en enkel aux kabel som kan installeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Om du har cd-veksler kan du enkelt jukse det til. Hvis du ikke har cd-veksler må du nok kjøpe en form for adapter. De billigste som kun har aux og ikke usb/iPod osv. koster fra noen hundrelapper og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Har ikke cd veksler. Har du noen linker liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghm Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Det er riktig det du sier om en enkel aux kabel. Se: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=200870 Dette gjorde jeg i min 2001 e46, men jeg byttet den defekte original spilleren til en nyere business spiller. Så vidt meg bekjent så er det bare spillere produsert fra og med 09/2002, som man kan installere den enkle aux kabelen på. En mulig løsning er å se etter en brukt spiller (jeg betalte 500,-) hvor du passer på at produksjonsdatoen er fra 09/2002->, og så kjøpe aux-kitet. Kitet kostet 620,- og var ikke vanskelig å installere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Har ikke cd veksler.Har du noen linker liggende? Beklager, jeg har nok ikke det, men litt Googling eller søking her inne bør nok gi deg noen svar. Det er riktig det du sier om en enkel aux kabel. Se: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=200870Dette gjorde jeg i min 2001 e46, men jeg byttet den defekte original spilleren til en nyere business spiller. Så vidt meg bekjent så er det bare spillere produsert fra og med 09/2002, som man kan installere den enkle aux kabelen på. En mulig løsning er å se etter en brukt spiller (jeg betalte 500,-) hvor du passer på at produksjonsdatoen er fra 09/2002->, og så kjøpe aux-kitet. Kitet kostet 620,- og var ikke vanskelig å installere. Den kabelen du har gitt 620,- for kan enkelt lages selv med en vanlig aux-ledning fra Biltema til under en 50-lapp. Dette har jeg gjort, og det fungerer helt fint. Man får forresten en aux-adapter mye billigere enn det du har gitt for bare kabelen, så om man skal kjøpe ny spiller og denne kabelen begynner det å bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Jeg har sett den tråden du sendte, eneste som var dumt er at spilleren min ikke er fra 2002, er orginal fra bilen år 2001(juli trur jeg) Så lurte bare på om at det er mulig å få taki en enkel aux kabel + adapter som jeg kan DIY. uten å bytte spiller(til 2002). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Det aller enkleste (og billigste) er å bruke en liten radiosender tilkoblet utstyret du skal bruke til å spille med. Enkelte av senderne er dårlig med mye støy, mens andre igjen er fullt brukbare. Da vil du komme unna med en hundrelapp eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Vil denne gå: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Series- ... 214wt_1139 ? ser jo good to go ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Det står jo at du må ha en radio som støtter cd-veksler. Vet du om din radio støtter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 My bad, om den støtter vet jeg ikke -_-" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Alle originale spillere til BMW støtter nok CD-veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Ja stemmer, er jo orgnialt business CD anlegg fra bilen så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå