Tzunami Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Den er dææv på lavt turtall:p så må høyt opp for å merke draget, men innsug, luftfilter og map så blir det helt andre boller med overkant av 200hk og bedre drag over hele registeret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 kommer nokk ikke til å "trimme" denne motoren, og i hvertfall ikke noe som gir mer lyd enn det allerede er med tanke på at jeg vanligvis har en liten gutt som sitter i baksete. Da blir ikke motorkraft og drag første prioritet men som jeg nemte tidligere har jeg planer om motorbytte fra en donorbil evnt. 535-540. men dette får jeg ta når jeg har arbeidet meg opp såpass økonomi at jeg kan ha flere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Lite som skjer her om dagene, var tenkt å kjøpe nye hella lykter denne mnd, men så røk viskosekoblingen, og vips! så forsvant pengene som skulle gå i nye lykter... siden jeg ikke hadde tid å fikse dette selv leverte jeg bilen hos jæger, og de fikk i orden bilen på dagen. Fikk bestilt en liten trøste-pakke fra Koed.no Synest interiøret så noe trasigt ut og trengte et lite løft. Instrumentringer montert. Nye matter og plastikk rundt framsetene. Bilde i fra salgsannonsen, med de gamle mattene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 blir nesten litt flau av å spør etter som jeg har hatt e39 i flere år, men hvor i alverden slår jeg på varme i speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hvis jeg husker riktig så står den på hele tiden? :S er ikke alle biler som har men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 speilene er i hvert fall utstyrt med "varmetråd" men virker ikke som det er noe varme i de, mulig du har rett, jeg får se om jeg kan finne en feil eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 kom over en annonse på autodb.no. En gammel a4 jeg hadde for noen år siden som selges på ny, skulle gjerne hatt denne som vinterbil igjen 1.8T Qattro med "litt" ekstra futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 varmen går på automatiskt... men vanligt disse ryker med tiden... mitt va gåent på venstre side... men funka med m-speila så e nok ikkje verre en varme trådene så ryker elle no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 varmen går på automatiskt... men vanligt disse ryker med tiden... mitt va gåent på venstre side... men funka med m-speila så e nok ikkje verre en varme trådene så ryker elle no takker! det høres bra ut, har tenkt å skifte til m5 speil før eller siden, så satser på at de kommer seg i orden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 ja stemme.kommer nok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Da har jeg endelig fått somlett meg til å bestille noen nye goder fra KOED nye Hella lykter, chrome nyrer og originale sideblink! tror dette vil gi bilen det løfte den trenger i første omgang. Reiser på jobb i 2 ukers tid på onsdag, så jeg gleder meg til å få montert disse, hive på sommersko og gi bilen en ordentlig vask og polering ellers er det lite nytt å oppdatere, har fått nye skilter og skiltholdere, samt fjernet den rustholken av et hengerfeste. (har pusset og lakket opp, kjekt å ha liggende) har også montert nye pærer invendeig "xenon hvite" ,men er usikker på om jeg kommer til å beholde disse da jeg ikke ble helt fornøyd med kombinasjonen xenon-hvit og biege skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Synes selv det ser finest ut med original interiørbelysning, spesielt til lyst skinn. Blir altfor kald følelse inni, og går dårlig overens med resten. Blir nok flott med nye lykter. Originale xenon-lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Må nokk si meg enig der. Nei det er ikke xenon, skulle gjerne hatt det, hadde det på min forrige e39, utrolig behagelig kjorelys, men får nokk ta til takke med disse en stund:) tror det blir bra, alt annet enn de Chrome lyktene som jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Har laget meg en liten liste over hva jeg vil gjøre med bilen med tiden, har fått igjen litt motivasjon i det siste Tror nokk dette kommer til å gå over laaaaang tid, men så lenge jeg ikke finner ut at jeg vil selge bilen har jeg god tid på meg Utført Bestilt - Hella frontlykter - Originale sideblink - M-tech nyrer - M5 fanger fremme og bak - M5 speil - M5 spoiler - M-tech lister - M-tech Ratt - Ny eksos - Nye matter - Instrumentringer - Ordne bulker og rust (det lille som er) - Nye felger - Motorbytte, samt tiptronic gear kasse - Originale diode lys i kartlys (har liggende) - Original CD/radio spiller (evnt. mediaspiller) - Elektriske seter - Fjerne hengerfeste - Nye skilt og skilt holdere - Subb invendig i kupe - Elektrisk rullegardin - Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Da har endelig pakken i fra koed kommet God hjelp fra minin! Skal få tatt noen flere bilder når sommerskoa er kommet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå