Gå til innhold

Ervik's e39

ervik
 Share

Anbefalte innlegg

kommer nokk ikke til å "trimme" denne motoren, og i hvertfall ikke noe som gir mer lyd enn det allerede er med tanke på at jeg vanligvis har en liten gutt som sitter i baksete. Da blir ikke motorkraft og drag første prioritet :wink: men som jeg nemte tidligere har jeg planer om motorbytte fra en donorbil evnt. 535-540. men dette får jeg ta når jeg har arbeidet meg opp såpass økonomi at jeg kan ha flere biler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lite som skjer her om dagene, var tenkt å kjøpe nye hella lykter denne mnd, men så røk viskosekoblingen, og vips! så forsvant pengene som skulle gå i nye lykter... siden jeg ikke hadde tid å fikse dette selv leverte jeg bilen hos jæger, og de fikk i orden bilen på dagen.

Fikk bestilt en liten trøste-pakke fra Koed.no

kbwrg1kw1nt7fldmnt8c.jpg

tkxoddefib4dzl9hwe5n.jpg

Synest interiøret så noe trasigt ut og trengte et lite løft.

1a8goyyjdnzaho3ueprt.jpg

Instrumentringer montert.

g5eex5ud8tygjsxbe8v4.jpg

Nye matter og plastikk rundt framsetene.

w6xj6prh9fpghbram970.jpg

xbz83tpcbuuy9zb57uof.jpg

Bilde i fra salgsannonsen, med de gamle mattene

ymkhch2o1hosjb2opqei.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
varmen går på automatiskt... men vanligt disse ryker med tiden... mitt va gåent på venstre side... men funka med m-speila så e nok ikkje verre en varme trådene så ryker elle no

takker! det høres bra ut, har tenkt å skifte til m5 speil før eller siden, så satser på at de kommer seg i orden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg endelig fått somlett meg til å bestille noen nye goder fra KOED :) nye Hella lykter, chrome nyrer og originale sideblink! tror dette vil gi bilen det løfte den trenger i første omgang. Reiser på jobb i 2 ukers tid på onsdag, så jeg gleder meg til å få montert disse, hive på sommersko og gi bilen en ordentlig vask og polering :D

jqqgoyfbcgcsdfcukup5.jpg

pe1jsbjc2k4iwpj3kv4j.jpg

ypg6xc0fzm58tcz3b3sa.jpg

ellers er det lite nytt å oppdatere, har fått nye skilter og skiltholdere, samt fjernet den rustholken av et hengerfeste. (har pusset og lakket opp, kjekt å ha liggende) har også montert nye pærer invendeig "xenon hvite" ,men er usikker på om jeg kommer til å beholde disse da jeg ikke ble helt fornøyd med kombinasjonen xenon-hvit og biege skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det ser finest ut med original interiørbelysning, spesielt til lyst skinn. Blir altfor kald følelse inni, og går dårlig overens med resten.

Blir nok flott med nye lykter. Originale xenon-lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nokk si meg enig der. Nei det er ikke xenon, skulle gjerne hatt det, hadde det på min forrige e39, utrolig behagelig kjorelys, men får nokk ta til takke med disse en stund:) tror det blir bra, alt annet enn de Chrome lyktene som jeg har nå:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget meg en liten liste over hva jeg vil gjøre med bilen med tiden, har fått igjen litt motivasjon i det siste :) Tror nokk dette kommer til å gå over laaaaang tid, men så lenge jeg ikke finner ut at jeg vil selge bilen har jeg god tid på meg :)

Utført

Bestilt

- Hella frontlykter

- Originale sideblink

- M-tech nyrer

- M5 fanger fremme og bak

- M5 speil

- M5 spoiler

- M-tech lister

- M-tech Ratt

- Ny eksos

- Nye matter

- Instrumentringer

- Ordne bulker og rust (det lille som er)

- Nye felger

- Motorbytte, samt tiptronic gear kasse

- Originale diode lys i kartlys (har liggende)

- Original CD/radio spiller (evnt. mediaspiller)

- Elektriske seter

- Fjerne hengerfeste

- Nye skilt og skilt holdere

- Subb invendig i kupe

- Elektrisk rullegardin

- Xenon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...