Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 en av ledningenen til lampa har jo konstant strøm, en er jording en er signal til andre lamper osv, så er bare å måle seg frem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal [ Bilde ] [ Bilde ] combatkit sine magiske fingrer ordnet susen! har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben ) å skifte veivsensor, problemet løst han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet! Eg har denne taklampen montert med har ikke orket å lete etter 12volt fast spenning enda. Hvor tok dere 12V fra til "spotlysene"? Er disse små røde sant? vi koblet hvertfall opp i mot bryteren til hovedlysene ved siden av rattet da denne er nært og lett tilgjengelig er de røde små ja. Så må du ha en ekstra "pinne" som du setter i koblingen, mener å huske den skal i nr 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 går nokk fint slik som tzunami forklarer det og, men var hvertfall slik vi gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 må ha ztra pinne ja. jeg la opp ledning fra grå/rød ledning ifra lysbryteren på venstre side. den pinnen skal i stikk nr 4 mener eg i taket. når du slår på lyset på bilen, så kommer instrumentbelysning på og diodene i taket går på samme krets som instrument belysning. hvertfall i følge haynes boken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Funket fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 fikk du kjøpt deg nytt taklys så du fikk lys i begge? ja seff funker det, har jo gjort det samme på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 må ha ztra pinne ja.jeg la opp ledning fra grå/rød ledning ifra lysbryteren på venstre side. den pinnen skal i stikk nr 4 mener eg i taket. når du slår på lyset på bilen, så kommer instrumentbelysning på og diodene i taket går på samme krets som instrument belysning. hvertfall i følge haynes boken Trur dette er framgangsmåten min. Fant fastspenning inn til lysmodulen, men det var fastspenning selv etter tenningen var av. Så dårlig ide. Takk for gode tips og instruks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 fikk du kjøpt deg nytt taklys så du fikk lys i begge?ja seff funker det, har jo gjort det samme på min Jada, kjøpte den du fant frem for 10pund har ikke bestilt noe bak ennå, men kommer nokk det og etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 gode ting, kommer seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 må ha ztra pinne ja.jeg la opp ledning fra grå/rød ledning ifra lysbryteren på venstre side. den pinnen skal i stikk nr 4 mener eg i taket. når du slår på lyset på bilen, så kommer instrumentbelysning på og diodene i taket går på samme krets som instrument belysning. hvertfall i følge haynes boken Trur dette er framgangsmåten min. Fant fastspenning inn til lysmodulen, men det var fastspenning selv etter tenningen var av. Så dårlig ide. Takk for gode tips og instruks! ja, bare å lodde deg innpå instrument belysningen, mener hvertfall den er grå med rød strek på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Har satt i gang et litt skummelt prosjekt, holder på å trekke bagasjerommet med biege alcantara (om det faktisk er ekte alcantara tør jeg ikke påstå selv om selger sier så) sykt vanskelig å få det til å bli ordentlig, får bruke tiden godt Om noen har erfaring med noe lignende, tar jeg gjerne imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Da begynner ting å ta form, fortsatt den del småfiks her og der Det fantastiske været i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 det der så ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Ser bedre ut enn det gjorde før i hvertfall en god del sjønnhetsfeil, får ta det litt etterhvert, er litt lei av å trekke å lime nå Neste får være å knabbe den gamle bagasjeromsvingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Synst fargen klaffet rimelig bra! hadde ikke nokk til å trekke om under bagasjelokket Som jeg nevnte tidligere er det en del som må taes på nytt, blant annet her i den røde ringen Mindre fikk jeg ikke kassen Må få skaffet meg et bedre bassrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå