Gå til innhold

Ervik's e39

ervik
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått spilleren til å fungere som den skal :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

combatkit sine magiske fingrer ordnet susen!

har hatt litt problemer med bilen i det siste, der bilen har gått som en lada. combatkit hadde en mistanke om at problemet var pga gåen veivsensor, så han hjalp meg (han gjorde hele jobben :P ) å skifte veivsensor, problemet løst :) han har i tilleg lagt opp kabel for de originale spotlysene i taklampen som jeg skal montere :)

Ellers har jeg fått godkjendt senkesett og felger i vognkortet!

Eg har denne taklampen montert med har ikke orket å lete etter 12volt fast spenning enda. Hvor tok dere 12V fra til "spotlysene"? Er disse små røde sant?

vi koblet hvertfall opp i mot bryteren til hovedlysene ved siden av rattet da denne er nært og lett tilgjengelig :) er de røde små ja. Så må du ha en ekstra "pinne" som du setter i koblingen, mener å huske den skal i nr 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha ztra pinne ja.

jeg la opp ledning fra grå/rød ledning ifra lysbryteren på venstre side.

den pinnen skal i stikk nr 4 mener eg i taket.

når du slår på lyset på bilen, så kommer instrumentbelysning på og diodene i taket går på samme krets som instrument belysning. hvertfall i følge haynes boken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha ztra pinne ja.

når du slår på lyset på bilen, så kommer instrumentbelysning på og diodene i taket går på samme krets som instrument belysning. hvertfall i følge haynes boken

Trur dette er framgangsmåten min. Fant fastspenning inn til lysmodulen, men det var fastspenning selv etter tenningen var av. :P Så dårlig ide.

Takk for gode tips og instruks! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du kjøpt deg nytt taklys så du fikk lys i begge?

ja seff funker det, har jo gjort det samme på min :P

Jada, kjøpte den du fant frem for 10pund :D har ikke bestilt noe bak ennå, men kommer nokk det og etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha ztra pinne ja.

Trur dette er framgangsmåten min. Fant fastspenning inn til lysmodulen, men det var fastspenning selv etter tenningen var av. :P Så dårlig ide.

Takk for gode tips og instruks! :D

ja, bare å lodde deg innpå instrument belysningen, mener hvertfall den er grå med rød strek på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har satt i gang et litt skummelt prosjekt, holder på å trekke bagasjerommet med biege alcantara (om det faktisk er ekte alcantara tør jeg ikke påstå selv om selger sier så) sykt vanskelig å få det til å bli ordentlig, får bruke tiden godt :)

tdfjibruf32jqiy90y9y.jpg

Om noen har erfaring med noe lignende, tar jeg gjerne imot tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst fargen klaffet rimelig bra! hadde ikke nokk til å trekke om under bagasjelokket

cmz36cwpfbddvnyxah1d.jpg

Som jeg nevnte tidligere er det en del som må taes på nytt, blant annet her i den røde ringen

9szt1drpcn62zysfu6ir.jpg

Mindre fikk jeg ikke kassen :P

625vzeqzdwrn3g6j4nry.jpg

Må få skaffet meg et bedre bassrør :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...