RF91 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Jeg vurderer å kjøpe shortshift til E30'en, men har hørt snakk om at det ikke er bra for girkassa. Så lurte på om noen VEIT om det ikke er bra, eller om det bare er en myte Helt sikkert en tråd om dette et sted, men fant den isåfall ikke Mvh Rune
Thundercoil Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Jeg hadde på min E34, og da skrapte det noe salig når jeg girte til 5. gir. Stilte den opp hele tiden, men den bare justerte seg selv ned igjen. Hehe. Så ikke spar på pengene om du skal ha det Da ender du opp med skraping, hard giring og et vondt håndledd. Haha.
baremats91 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 short shift skader ikke girkassen, er kun hvor fort og hardt du prøver å bruke den som skader kassa, tror man at man kan klare å gire like fort som F1 giring så skraper det godt i kassa ja om du kjøper ordentlig short shift skal ikke det være noe problem. de fleste nye biler blir levert med shortshift som ekstrautstyr. på E30 tror jeg du faktisk kan bruke den originale shortshiften fra E36 M3 3.2. jeg har brukt den på min 320 E36 og var storfornøyd
RF91 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Da er det i bunn og grunn slik som jeg trodde Spørst om ikke det må bestilles et sett til M50'en som skal puttes i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå