tyrkia007 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 hei jeg er ny her på forumet å trenger litt hjelp folkenzzz.. blinklysene mine fungerer når jeg blinker men jeg har ikke noe lys på instrumentpanelet og fjernlys symbolet lyser heller ikke. noe ide??
tyrkia007 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 ingen som kan hjelpe meg her?
Alpejohn Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Vel, det er vel ganske openlyst, men har du sjekka pærene?
tyrkia007 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 nei det har jeg ikke må jeg koble ut batteriet for at jeg skal ta ut speedometeret?
tyrkia007 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 da har jeg sjekket om det er pærene eller ikke. det er led pærer på disse her og det er ikke de! må være noe annet, symbolet for fjernlyset lyser heller ikke og begge blinklysa lyser ikke. kan dere hjelpe meg?
Alpejohn Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 da har jeg sjekket om det er pærene eller ikke. det er led pærer på disse her og det er ikke de! må være noe annet, symbolet for fjernlyset lyser heller ikke og begge blinklysa lyser ikke. kan dere hjelpe meg? Prøv dette: http://www.youtube.com/watch?v=IROflzTlbEo Da får du vertfall testa om de reagerer og lyser.. Om du trenger mer beskrivelse, så søk på "bmw e39 speedometer test" på google.
tyrkia007 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 men hvor sitter blinklysrelee?? blinklysene mine lyser utvendig når jeg blinker men på spedoometeret så funker ikke lysa. hva kan dette være da?
Alpejohn Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Blinklysreleet sitter vel bak speedometeret eller noe, vertfall der jeg hører lyden av mitt. Lyser blinklyset sterkt eller svakt når du slår på? Er det samme begge veier? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
tyrkia007 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 det er samme begge veier , så utvendig er det ok. men på instrumentpanelet så indikerer ikke blinklyset til høyre og venstre. dette er det eneste problemet
Alpejohn Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 det er samme begge veier , så utvendig er det ok. men på instrumentpanelet så indikerer ikke blinklyset til høyre og venstre. dette er det eneste problemet Har du prøvd testen på speedometeret da? Da skal lysa lyse vis dem funker vertfall.. Har du stor kjørekomputer, som varsler feil med tekst? (Langt display)
tyrkia007 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 nei har ikkekjørecomputer . fikk testa speedometeret da fungerer alle lysa . men blinklys innvedig fungerer ikke enda?
Alpejohn Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 nei har ikkekjørecomputer . fikk testa speedometeret da fungerer alle lysa . men blinklys innvedig fungerer ikke enda? Det lyste ikke på pilene i speedometeret når du kjørte testen?
tyrkia007 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 jo da lysete alt som var på speedometeret. jeg har ikke klikk klakk lyd fra releet når jeg slår på blinklysa
Alpejohn Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 jo da lysete alt som var på speedometeret. jeg har ikke klikk klakk lyd fra releet når jeg slår på blinklysa Ok, så releet tikker ikke og det kommer ikke lys i speedometer, og ingen lys ute heller? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
sel90 Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 jo da lysete alt som var på speedometeret. jeg har ikke klikk klakk lyd fra releet når jeg slår på blinklysa Ok, så releet tikker ikke og det kommer ikke lys i speedometer, og ingen lys ute heller? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Har du vanskeligheter med å skjønne? Han sier at releet tikker ikke, kommer ikke lys i speedometeret, MEN DET BLINKER UTE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå