OrjanBmw Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hei folkens! Tenkte vi kunne snakke litt om vår felles fiende: lakkriper Har letet lenge nå etter alternativer som virker, og fant en som kanskje virker lovende, iallfall på film sjekk denne: (irriterende musikk, men bra resultat) ja... dette så jo bra ut... men virker det? Etter jeg så resultatet gikk jeg til nettsiden til vedkommende, og ble møtt av tv-shop lignende tilbud. som "kjøp nå og få 60% rabatt (labour day discount) og få med ekstrautstyr for flere hundre dollar, for ca 97 dollar totalpris... det vil si ca 530 kr... nettside: http://img18.imageshack.us/img18/6923/skjermbilde.jpg Noen som har prøvd dette? erfaringer? meninger? noe som helst? ser tvilsomt ut, men tenker på å prøve det, er billig og hvis resultatet blir halvparten så gode som han fikk det til er det verdt det i min mening. tilbudet går ut i morgen, så hvis noen har prøvd dette så si det nå!
Otis Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Mest sannsynligvis en fyller som kun fyller igjen ripene, og etter x antall vask så er de tilbake igjen.
OrjanBmw Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 det sto at han brukte en form for "polymer sealer" som holdt i ca 8 mnder
Otis Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ja, ikke vet jeg. Jeg ville mye heller gått til www.dcn.no Der er det faktisk ting som virker.
anx Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ta en tur innom www.dcn.no, kjøp deg skikkelig poleringsutstyr og slip ned klarlakken med dette. Mange riper kan man fjerne, og det permanent med skikkelig utstyr. Mye "jalla"produkter ute der fyller bare ripene, og tar du en runde med avfetting i selvvasken er alt borte igjen, og ripene like synlige.
vidar73 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 prøvde noe tilsvarende fra tvshop.de hadde også en reklame som virket for bra til å være sant.det virket ikke en dritt...men fikk pengene tilbake uten diskusjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå