Robin L Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 mistenker at jeg har litt høy co, hadde det på forrige eukontroll, men slapp igjennom likevell. har hørt at man kan helle kondensfjerner på tanken?! hvor mye i såfall?? gjelder e34 520i, m50
wagon Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ja lite fuel, og par små flasker så skal det hjelpe.. Husker ikke hvor store de var i farta. Og kjøre bilen GOD og VARM før rett før den skal kontrolleres.
Robin L Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 kan jeg kjøre på bortimot ren kondensfjerner altså?? tanken er nesten tom nå så det passer vell bra. så de selger liter eller halvliters flasker på biltema, funker det? f.eks 1 liter kondensfjerner og 3-4 liter bensin?
wagon Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Nei jeg brukte bare 2 bittesmå flasker, inneholdt ikke mye. Slike de selger på stasjoner. Skal ikke være for mye heller... 1dl kanskje hvis du har noen liten igjen.
Robin L Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 ok. da stikker jeg og fyller noen liter å hiver på en skvett takk ska du ha! tilbakemelding i morgen!
Robin L Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 hmm. får tak i de henn da? ingen bensinstasjoner som selger det her i byen iaff. (kristiansund)
OLEZZ Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 E85 funker ja. Fyllte selv ca 60/40 bensin og e85. Statoil Vesterveien. Nord. Vesterveien 24 4613 Kristiansand S Denne stasjonen skal ha e85.
Hauso Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hjelper nok Space-ace at de har det på statoil i kristiansand, når han holder til i kristiansund ;P Men hvordan gikk eu?
rekorden Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Mener å ha lest ett eller annet sted at deg også hjelper å bytte til ny motorolje... Noen som kan bekrefte dette?
Robin L Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 ny motorolje, plugger og filter hjelper sikkert ja. men nå er det ikke lenge siden jeg skiftet dette.. men eukontrollen gikk forholdsvis bra den. co'n var knallfin! men fikk mangellapp pga dårlig hjullager foran (noe jeg ikke har merket noe til men men) jeg fylte ca 25liter bensin i går (på nesten tom tank tipper jeg. litt nedpå reservetanken) og helte på 0,5L kondensfjerner. imponert over hvor trofast og utrolig bra e34n min er. knallgod bil krever liksom bare bensin. starter å går uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå