Boddiz Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Leser at enkelte har aux-inngang på sin facelift e39. Hvor kan jeg "lete" etter en evnt aux-inngang på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Om det er en 2001-modell slik det står i signaturen din har du nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Ok, takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 med aux-inngang, mener du da phonoutganger for forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisasagen Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 han mener sikkert aux-inngang, sann at han kan koble til aux i iphone eller hvilken telefon han har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 da er nok eneste mulighet DICE/GROM etc... Kjøpte nylig GROM audio med bluetooth dongle til min, absolutt å anbefale. Bare send meg en PM med evt. spørsmål, veiledninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå