HalvorK Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 AEZ Icon felger selges. Disse er 8x17 ET40, så sitter som et skudd på e36. Felgene er i bra stand, kan evt komme tilbake med flere bilder når jeg får tatt. Husker ikke dekk merket for øyeblikket, men var ikke blant de billigste. Mener det var Nokian e.l og det er piggdekk det er snakk om. Bra med mønster og pigger igjen. Bud mottas på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 skulle ikke vært pigg og jeg hadde tatt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Det er FLOTT med pigger på vintern når man har bakjhulstrekker etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Ikke når man bor rett utenfor oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Bare å komme med bud. Bra vinterhjul som ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvor befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meeto88 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei, hvis du lar de gå for 3000,- skal jeg ta turen opp får å hente de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei, hvis du lar de gå for 3000,- skal jeg ta turen opp får å hente de Må nok høyere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kom med bud folkens, men ikkje skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30877911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå