Gå til innhold

E34 540Ia Vurderes solgt! Meget bra, M5skinn intr++ Må sees!


Lokketor
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnet Førerkortbeslag over lengre tid og mistet litt pågangsmot pga dette vurderer jeg salg av 540ien. Det er en 525ia som er komplett ombygd til 94mod 540IA. Den er seriøst ombygd og bærer preg av dette. Kaross er gått 303k mens resten er gått 100k mindre. Det er så og si alt av utstyr på bilen, bortsett fra cruisecontroll. Sort M5 skinnintriør i meget bra stand! Xenon lys. Slissede og borede bremser, har mye nye deler til bilen som kan medfølge.

Begge kanalene er byttet på bilen, og det er tatt det lille av rust som var under påfyllingslokket. Dette er bare grunnet, og er derfor hvit. Planen var hellakkering av bilen men vurderer som sagt å selge bilen som den står. Det er en bil som ALLTID starter og går. Veldig sportslig og behagelig å kjøre, samt nydelig lyd fra V8eren på 4liter. Målte forbruket på bilen til 0.9 ved langkjøring og endel forbikjøringer (bergen - voss), så den trenger ikke nødvendigvis å være dyr i drift.

Bilen vekker mye oppmerksomhet og har fått mange positive tilbakemeldinger på bilen :) Legger i hovedsak bilen ut på bimmers i håp om at noen her vil fullføre den, men ender nok opp på finn.no etterhvert også.

Bilen er EU godkjent og har ingen skyldige avgifter. Ang forsikring betaler jeg 5500 i året med delkasko, så det er ikke så altfor dyrt. Felgene som står på er nye forrige sesong, og er lite brukt. De kostet 16tusen ifjord. Det står på 265/35-19 bak, og 235/35-10 forran.

Ang pris, så er jeg ikke ute etter å tjene penger på den. Da hadde jeg gjort den ferdig og lagt den ut for salg. Så den går for selvkost, en plass rundt 40-45 tusen.

Ta kontakt for mer informasjon og potensielle kjøpere får prøvekjøre bilen.

TLF: 95076440

6drrbhsef00jltlmgo98.jpg

ydc1d22pywlgvgff2re2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...