Gå til innhold

Partivarer til BMW? Frakt av deler Tyskland-Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med oppussing av en E39, og trenger i den forbindelse å hente litt forskjellig av deler i Tyskland. Har som mange vet drevet med import av varer tidligere fra Tyskland, så har god kjennskap til markedet der nede og hvordan ting fungerer. Om noen her inne på forumet ønsker å kjøpe deler til en rimelig penge så kan jeg være behjelpelig med kjøp, frakt fra tyskland og levering i norge.

Jeg har også GODE priser hos mine gamle leverandører http://www.carparts-online.de og http://www.intercare-trading.com om dere vil kjøpe partivarer. Feks E36 støtfangere osv..

Dette er altså en frakttjeneste. Markedet i tyskland er utrolig stort, og det meste kan oppdrives.

Anbefaler http://www.ebay.de om dere er på jakt etter motorer, girkasser, interiør m.m .. Er ganske habil

i tysk så ta kontakt om dere trenger hjelp til noe:) Regner med å dra nedover om ca en mnd, eller før - om pågangen blir stor.

OBS! Dette er ikke en "kan du skaffe lister og girkuler billig-tråd", men en tråd som er ment for muligheten til å frakte ting dere allerede har funnet selv eller kjøpt i tyskland, danmark eller sverige - eller at jeg kan være behjelpelig til å finne hva dere er på jakt etter gjennom kontakter i tyskland, samt ebay. Det mest typiske vil være ting som er store og ukurante og frakte med vanlig post - som feks motorer, interiør, panser, bagasjeluker, dekk og felg? Eller større kvantum av ting som tar mye plass...

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann

Skulle gjerne solgt deg en fanger ja.. er ikke umulig jeg kjøper med noen selv når jeg først er der nede. Men om flere går sammen kan jeg kjøpe med.. feks om 10 stk kjøper så kan jeg skaffe de til rundt 1000,- levert i Norge:)

Skrevet

Er interessert i m-tech2 forfanger til pre-facelift E46 sedan :D

ABS/pp-plast e.l. Med løse deler (ikke støpt og glassfiber altså). Hehe.

Hvis det er en overkommelig pris da!

Hvis du lager en sånn liste med f.eks. 10 fangere, som du foreslo til E36, kan jeg være nummer 1 på listen. :D

Edit: Du kan vel ikke skaffe "Arqray leppe/Arqray kopi leppe" til M-tech2 fanger også? Mener å ha lest at mange har sluttet å produsere/selge dem, men hvis flere bestiller sammen, er det ikke umulig å skaffe dem.

Skrevet

Hei! Hvor mye tror du jeg må ut med om du får tak i en øvre bagasjeromsluke til E39 Touring? Gjerne inkl glass, eks rust!

Skrevet

ca 3500,- med frakt. Men koster nesten det samme for en komplett luke

Skrevet

Mulig og oppdrive sorte sportskinn seter til e34?

Manuell justering, hele og pene. Trenger kun framstolene ;)

Eller et par med sorte hella DE framlykter til e34?

Gi gjerne en pris også om du vet om noe ;)

- Fredrik

Skrevet

$(KGrHqZ,!k4E5bot1WruBOY14,DGcw~~60_12.JPG

3000 på ebay.de ... + 2000 i frakt. Inkludert bakseter! Godt mulig de kan prutes ned litt også.. Totalt ca 5 lapper?

Skrevet

De er absolutt ikke særlig billige nei, men du vet hva du får. Ofte er det med garanti også. Jeg tar 2000,- for å frakte motoren fra tyskland til norge.. De jeg fant ligger på 30-35000,- i topp stand, så særlig billig var det ikke. Skal se om jeg finner noe i en litt annen prisklasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...