Jørgen Lie Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Såg ut som en flott bil! Men synes xenon lys blir feil på en slik klassiker. Neinei er nok ikke det, kan hende lysene ser litt forskjellig ut på bildene enn i virkeligheten siden det er mobil kamera bildene er tatt med. Han har ikke xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Å nei, såg slik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Igjen, finfin bil Kris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Trodde med en gang du hadde lagt ut bilen for salg:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30829115 Hehe! De var faktisk ganske like ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Fin bil ja!!... er det nødblink eller blinklys som er ødelagt? Er nødblink knappen som var ødelagt, men når knappen ble gåen så ville ikke nødblinken slå seg av så har koblet ut knappen til jeg få ny inn i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Det stemmer, det. Slik ser Alpinafelgene ut. 13" er for smått, ja. 15" ser bra ut. Stemmer vel kanskje det at det ikke er alpina felger så får rette opp i det. Og dere har rett i at 13'' er litt for smått men det får duge til våren kommer så har en hel vinter på å skaffe nye. Men noen tips i hva slags felger som kan passe bilen visst det blir for vanskelig og kostbart å skaffe 15'' alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Få for 16" når du først roter med det OZ funtura passa bra, eller BBS selvfølgelig. Her kan du få se litt http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 61&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Fin bil ja!!... er det nødblink eller blinklys som er ødelagt? Er nødblink knappen som var ødelagt, men når knappen ble gåen så ville ikke nødblinken slå seg av så har koblet ut knappen til jeg få ny inn i hus. Har en ny liggendes om du har den med rund holder og ikke firkanta holder...om jeg klarte å gjøre meg forstått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Få for 16" når du først roter med det OZ funtura passa bra, eller BBS selvfølgelig. Her kan du få se litt viewtopic.php?f=6&t=71861&start=0 Takker for hjelp =) Fikk god inspirasjon til BBS'en men syntes det blir litt for rå flott med 16'' så trur jeg går for 15'' jeg når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Fin bil ja!!... er det nødblink eller blinklys som er ødelagt? Er nødblink knappen som var ødelagt, men når knappen ble gåen så ville ikke nødblinken slå seg av så har koblet ut knappen til jeg få ny inn i hus. Har en ny liggendes om du har den med rund holder og ikke firkanta holder...om jeg klarte å gjøre meg forstått... Er firkanti holder jeg har på knappen :/ så passer vel høyst sansynligvis ikke da, men takker likevel for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da står bilen godt parkert utenfor huset, blir å miste virkelig alt av selvtillit å bla opp bussruta, for bimmarn har ikke clutch som fungerer som den skal. Sist jeg kjørte virket det som at alt var som det skulle, men så skulle jeg ut å kjøre igjen dagen etter men bilen fikk bare et stort hopp og merket deretter at clutchen var slapp og jeg fikk ingen motstand når jeg trykket den inn. Fikk høre det at det var slave eller hovedsylinderen som var gåen. Så lurer litt på hvordan jeg kan finne ut hvilken av de to som er gåen? begynner å bli litt travelt siden jeg hadde tenkt meg på treff i helga,så får kryssefingrene å håpe det bli noe av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Du kan se om det er lekkasje under ved girkassa der slaven sitter,eller om det er lekkasje inn i bilen under dasj der pedalene er. Du får kjøpt repsett til begge sylindrene hos bmw/gs. Ellers kan du midlertidig fylle mer bremsevæske i beholderen og lufte clutchen,da vil den virke til det blir lite væske igjen...kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da regner jeg med at det er under bilen, for har sjekket inne i bilen om lekkasjer, så da får jeg krype under bilen å sjekke og prøve å fylle opp med bremseveske å lufte å satse på at det funker... igjen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Beklager, men jeg var og sniktok bilder av bilen din i sta EDIT: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Maridal Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Beklager, men jeg var og sniktok bilder av bilen din i sta Kjempe bra bilde Jørgen tok vel ikke noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå