Howrd Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Noen som vet hva problemet kan være? Har en m50b25 i E30`n min, og når jeg trykker pedalen "i gulvet", så raper det i kassa.. Slavesylinderen lekker, men det skal jo vel ikke forårsake rapingen? Problemet forekommer i alle gir, til og med i nøytral.. Altså, uansett om jeg rører gearvelger, bare presser pedal i bunn.. Kanskje det er feil slavesylinder som står i kassa, slik at den trykker for langt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 utløserlager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 utløserlager Men det er jo nytt monterte det slik det skulle stå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 utløserlageret lager som regel lyd når man ikke trykker inn clutchen kan si at jeg aldri har hørt om noe sånn "raping" i kassa når man trykker inn clutchen, tyder vell på at det enten er noe med clutch eller svinghjul. syntes dette var merkelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 det er jo akkkurat det det gjør da? lageret spinner jo løst når du ikke trykker inn pedalen.. når du trykker inn pedalen trykker armen på lageret som trykker på trøkkplata. det lager lyd når det er gåent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå