Buddy Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 ble solgt til en kar i bergen,som solgte den 1 år etter,hadde gjort mye med bilen og var relativt fornøyd med den ,men hadde planer om motor bytte.Savner bilen, beste vinter bil eg har prøvd. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 "regnr SR99483" til 2282. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Har gjort det ,men øsnker at noen skal si at de veit hvem som eiger den og hvordan den er idag kanskje noen her inne :)hadde vert kult viss noen hadde gjort den "ferdig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Du finner nok ikke den bilen igjen. Du skulle ikke solgt den, så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Du finner nok ikke den bilen igjen. Du skulle ikke solgt den, så strøken ut var forliten motor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Pen bil! Endelig en e36 uten mtech-plast rundt baut. Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Pen bil! Endelig en e36 uten mtech-plast rundt baut. Oppbrukt hehe, takk takk ,men morsomt du sier det fordi eg hadde mtech front på bilen men ble skadet og hadde liggende bakfanger som skulle på ,speil hadde eg ikke lyst på da di suger ser ingenting i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hm, har sett en lik en på Hjellestad i Bergen, men denne har Angel Eyes, M-tech frontfanger og en liten vinge bakpå.. Hvilken motor er det i denne? Når jeg hørte den gasset litt på hørtes det ut som en 316/318 (??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hm, har sett en lik en på Hjellestad i Bergen, men denne har Angel Eyes, M-tech frontfanger og en liten vinge bakpå.. Hvilken motor er det i denne? Når jeg hørte den gasset litt på hørtes det ut som en 316/318 (??) eg monterte xenon angel eyes fra gsbildeler, har 316 motor med grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 det kan stemme, pluss at den har slike felger som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 viss noen lurer så merket du faktisk godt at grenrør ble montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå