Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiffig løsning. På baksiden av baklykten henger denne grønne dingsen, det er åpning av tanklokk ved f.eks tull med sentrallåsen el.lign.

585a5c34-b88f-647b.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet
Oi, det var ikke ille. Fiin farge, første 1-serien jeg har sett i denne fargen.

På vårtreffet til BMWCCN avd. Telemark så kom det en 120d i akkurat samme farge som min. Det var de 2 eneste 1-serie på treffet og begge hadde samme farge. Hva er oddsen for det? :-)

Skrevet

Wow, veldig fin bil du har! Liker modifikasjonene svært godt :-) de faller i smak med andre ord!

Gjorde du noe research på faceliftlyktene eller gikk du for prefacelift med en gang?

Skrevet
Wow, veldig fin bil du har! Liker modifikasjonene svært godt :-) de faller i smak med andre ord!

Gjorde du noe research på faceliftlyktene eller gikk du for prefacelift med en gang?

Satt plutselig med en tilgodelapp på GS på 6250,- så da plukket jeg bare ut det jeg hadde lyst på. :-) Lite research m.a.o. Var faktisk i tvil om Blackline ville passe til Monaco Bleu, men de satt som ett "skudd". :-)

Tøft fish. :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Thanks Kjexx.. Hjelper på nå.. Litt soting nå så er vi der.. Digg den 7'ern din.. Tror det var ett godt kjøp.. Følger med på tråden. :-)

Skrevet

Sot blir det på 7ern og. :) Eu ok i mai med 0 feil. Ikke værst på 16 åringen.

Skrevet
Sot blir det på 7ern og. :) Eu ok i mai med 0 feil. Ikke værst på 16 åringen.

Med å følge normal service og vedlikehold så er BMW som panservogner å regne. 0 feil... :-) sweet..

Skrevet

Standard undestell ja. Senk kun med fjærer, beholder demperne som står på bilen. Er visst progressive fjærer i flg. Nytern. Det passer meg utmerket, da det blir mye normal kjøring.

Skrevet
Kommer progressive som standard på m-sport understellet?

Du det vet jeg faktisk ikke. Du får nesten spørre i denne tråden;

viewtopic.php?f=1&t=212376

Alle mine biler har hatt aggressive fjærer...

Det tviler jeg ikke på...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...