Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

Fiffig løsning. På baksiden av baklykten henger denne grønne dingsen, det er åpning av tanklokk ved f.eks tull med sentrallåsen el.lign.

585a5c34-b88f-647b.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke ille. Fiin farge, første 1-serien jeg har sett i denne fargen.

På vårtreffet til BMWCCN avd. Telemark så kom det en 120d i akkurat samme farge som min. Det var de 2 eneste 1-serie på treffet og begge hadde samme farge. Hva er oddsen for det? :-)

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, veldig fin bil du har! Liker modifikasjonene svært godt :-) de faller i smak med andre ord!

Gjorde du noe research på faceliftlyktene eller gikk du for prefacelift med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, veldig fin bil du har! Liker modifikasjonene svært godt :-) de faller i smak med andre ord!

Gjorde du noe research på faceliftlyktene eller gikk du for prefacelift med en gang?

Satt plutselig med en tilgodelapp på GS på 6250,- så da plukket jeg bare ut det jeg hadde lyst på. :-) Lite research m.a.o. Var faktisk i tvil om Blackline ville passe til Monaco Bleu, men de satt som ett "skudd". :-)

Tøft fish. :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Thanks Kjexx.. Hjelper på nå.. Litt soting nå så er vi der.. Digg den 7'ern din.. Tror det var ett godt kjøp.. Følger med på tråden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sot blir det på 7ern og. :) Eu ok i mai med 0 feil. Ikke værst på 16 åringen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Med å følge normal service og vedlikehold så er BMW som panservogner å regne. 0 feil... :-) sweet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard undestell ja. Senk kun med fjærer, beholder demperne som står på bilen. Er visst progressive fjærer i flg. Nytern. Det passer meg utmerket, da det blir mye normal kjøring.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer progressive som standard på m-sport understellet?

Du det vet jeg faktisk ikke. Du får nesten spørre i denne tråden;

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=212376

Det vet jeg nå (måtte finne ut sjæl), progressive ble brukt frem til 2010/11 så skifta de til linear. Leste jeg riktig kommer det også 4 forskjellige typer fjører som er spesifikt for din modell + vekt.

Dette gjelder E82 Coupé btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...