fish Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Oj, da må jeg google litt. Husker ikke helt akkurat nå, se i tråden min i løpet av helga så legger jeg det ut her. Kommer vel ett par bilder også da jeg skal på treff til lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ok, skal titte innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kul bil M3 armer er absolutt noe du burde vurdere Kompis monterte dette på sin 3 serie coupe, han mente denne oppgraderingen var like grom som KW3 ( som han også har montert på bilen ) Har du chippet den? ps. H&R har 60/40mm senk fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ikke chippet den. Fremdeles med sine originale 122 spinnville hester. Vurderer sterkt M3 armer, men vi får se. 60/40... Da sliter jeg med de felgene som står på bilen. Subber av og til bak (f.eks litt for fort over fartsdump), og foran tar jeg nedi med noe av og til også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Pent begynner å ta form nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Søt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Korr e eksosen? når skjer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Pent begynner å ta form nå Ja, det begynner å hjelpe på. Søt <3 Søt??? Meninga er jo at bilen skal være tøff... Korr e eksosen? når skjer det? Eksosen? Næh, det tror jeg ikke skjer. I verste fall setter jeg bare på en sånn chromestuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hmmm.. Jeg som ikke hadde tenkt å ha noen form for carbon på bilen, har nå bestillt noe carbonstasj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Må si den er knall fin fish! Ser den stadig vekk parkert på utsiden av jobben din. Lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Må si den er knall fin fish! Ser den stadig vekk parkert på utsiden av jobben din. Lekker Takker.. Hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Da gjør jeg noe riktig og pengene er vel anvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det er de definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Har vært å hentet en original BMW Aerodynamic Performance frontspoiler i ekte carbon. Spoileren veier kun 430 gram, mens emballasjen/pappesken den var pakket i veier 1,2 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Da har bimmer'n passert 100.000 km. Fikk ikke med meg akkurat da det rundet, så jeg fikk ikke tatt noe bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå