fish Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Har ikke skjedd så mye siden sist jeg var her inne, men det som har skjedd er at jeg har greid å ødelegge carbonfrontspoileren i en fortauskant og "dratt" av eksosanlegget. Frontspoileren blir jeg vel å reparere og lakke i bilens farge. Eksosanlegget er løst pga av en ødelagt eksosklemme som måtte bestilles fra tyskland, da den ikke var på lager hos forhandler, GS eller sentrallager i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Blir det noe høydalsmo til lørdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Dessverre har en del av disse arrangementene en tendens til å lande på mine jobb-lørdager. Men jeg skal prøve å ta en tur på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Og jeg er der alltid kun på lørdagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Heisann. Flott bil du har, har nettopp handla meg en E87 selv, og lurer på hvor du kjøpte spoileren og den korte antennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Frontspoileren er kjøpt hos schmiedmann.no mens bakrutespoileren og antenna er kjøp hos Bilsalongen AS (lokal BMW forhandler i Skien). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Hvor mye kosta bakrutespoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Tja, litt dyr kanskje. Jeg fikk ett pakketilbud, da jeg kjøpte en samlet pakke som var ment til å bli montert på en utstillingsbil, men bilen ble solgt før dette ble montert på. Ett kjapt søk på nettet viser at koed er billigst med 8880,- og GS tar 10696,- Hadde jeg vært deg hadde jeg sett etter en uorginal fra utlandet, de er myyye billigere. Ett annet alternativ hvis du vil ha original BMW, er å gå for BMW Aerodynamik. Der slipper du unna med drøye 2500,- og de fleste mener den er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Ja, takk for det Kommer til å gå for BMW Aerodynamik. Kom på ca 4000 med lakkering og montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Slitte dekk etter 2 sesonger. Bra komfort på de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 De var spesielt slitt på den ene siden av dekket, har du noe galt i vinkler, eller kjører du med en camber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Er noe som er helt riv ruskende galt i bakstillingen. Der ut som om dekker har stått på tverra og blitt dratt etter bilen.. 4-hjulskontroll til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Ja syntes det så litt "unormalt" ut, blir nok deilig med 4 hjuls kontroll og rett vinkel på alle 4 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Rett vinkel og max negativ camber med max lufttrykk i dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 hehe Sleng ut noen bilder av den fine bilen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå