fish Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Kan takle det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Jeg tenkte å prøve året Pirelli Cinturato P7. "Morsomste" dekket i testen. Ble 1 av 3 som kom ut i best-i-test. Har tidligere hatt Vredestein og Kuhmo. Skal hvertfall ikke ha run-flat. Hankook Ventus Prime 2 Nokian Hakka Blue Pirelli Cinturato P7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Har ikke satt meg inn i hva jeg burde kjøpe av dekk. Blir det felger til 11k-12k så har jeg ikke råd til top notch. Forhandleren jeg bruker har Continental, Goodyear, Nokian, Michelin, Pirelli, Cooper, Hankook, Kumo og Falken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Vet du prisen på de dekkene fra Pirelli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Vet du prisen på de dekkene fra Pirelli? Åssn dim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 225 og 245 i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Faen a. lite med priser der ute. Skal ikke se bort i fra at de satt opp prisene etter testen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Men... 225/40R18 kosta 1900,- på et sted så jeg. Rundt der hvertfall. Men tipper dekkonline.com blir rimeligst! Der var min dimensjon av Hankook dekka til rundt 1000,- (enn så lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Denne finishen kunne jeg tenke meg... Men ikke på lager i Norge. Denne er på lager i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Kan du bestille da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Vet ikke. Kan hende Dekk1 må bestille i stort volum (container fra USA), og da kan det ta tid. Hører med en lokal dekkbutikk om han kan skaffe dem fra Finland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Noen som vet om 8,5 og 9,5 i 19" med ET35 passer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Er dette noe å gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 De var jo tøffe Gleder meg til bildene ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå