Jordfræsar Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 De er ikke i toppen over alle felt. Men tilbakemeldingene skal være gode. Jeg er fornøyd så langt. Ble også varmt anbefalt yokohama. Husker ikke hvilket dekk vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Må nok stramme litt inn nå... Så jeg må finne en mellomting å gå for i dekkbudsjettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Mye har du å sette av da? Tenk sikkerhet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Mye har du å sette av da? Tenk sikkerhet nå Dø ung og bli ett vakkert lik... Vel, ikke så billig at det blir Sonar, må finne noe bedre enn det da. Stoler på at forhandleren min finner ett godt dekk til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Fiffi.. ",) Må shipe bilen nå da.. Tunge å dra på de sålene der.. Har liggende jeg vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Hehe.. Mye jeg har lyst på nå da.. Fikk pris på originale xenonlykter, komplett med alt tilbehør fra en hugger. De skulle ikke ha mere en 7000,- Er faktisk en hyggelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Det er helt greit. Koster vel rundt 10 nytt. Men monteringa er jo litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Skikkelig fete felger! hvilken impress, dimensjon og profil er det på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 8,5 19" ET35 foran og 9,5 19" ET45 bak, 225/35-19 og 245/30-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 De var fine! Bare senke den nå, så snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Kan vi ikke snakkes før senk da?? (Lei meg nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Se der ja senk nå så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Holder kanskje med senkeskåler som hos Mr. Lie Pent var det fish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå