Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Se der ja :) senk nå så er du i mål! :applause:

Hvorfor skal jeg være i mål? Nei, det får de som holder på med idrett ta seg av.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet
Hyggelig å hilse på deg idag :)

Jo takk, hyggelig å hilse på deg også. :-)

Skrevet

Næh, si det. Dattera mi hadde jentefest her hjemme i kveld, så vi "voksne" var jaget litt ut. Var på besøk hos bekjente til rundt midnatt, så reiste vi hjem. Da falt fristelsen for en kald en og sitte på PC'n å se på bilder som er lagt ut fra treffet i dag. :-)

Skrevet
Fant du ut av det løse staget under bilen?

Har spurt og fått svar. Det er en vibrasjonsdemper som står på eksosanlegget.

• 5 weeks later...
Skrevet

Seriøst! Du handla Vertini Concave jo! Kuult :D Husker jeg drømte om disse felgene når dem kom i fjor! Seriøst lekkert, blir så gromt når du får senka den litt kombinert med de andre modsene du har planlagt. Best jeg følger med her fremover skjønner jeg :)

Skrevet

Hvorfor skal jeg være i mål? Nei, det får de som holder på med idrett ta seg av.

Dumme meg.. Skal aldri gjennta seg ;) Ble i alle fall bra da, det var liksom poenget :roll:

Skrevet
Seriøst! Du handla Vertini Concave jo! Kuult :D Husker jeg drømte om disse felgene når dem kom i fjor! Seriøst lekkert, blir så gromt når du får senka den litt kombinert med de andre modsene du har planlagt. Best jeg følger med her fremover skjønner jeg :)

Joda, ble Vertini Concave til slutt. Men som du ser i tråden så var det mye frem og tilbake. Dekkforhandleren truet med å legge meg inn på psyk. Var så ofte og lenge i butikken at jeg har fått krav om å betale husleie til dekkforhandleren. :lol:

Må få senket litt nå, trenger litt negativ camber for å få felgen til å bikke litt innafor toppen av hjulbuen. Tenker jeg prøver å få senk/felg/dekk godkjent i vognkortet.

Så mye mer enn det som er bestilt tror jeg det ikke blir fremover. Kona og jeg er ikke enige i prioriteringene, men hun skal få viljen sin så bilen blir sotet helt frem. Setter jobben bort til proffer og det kommer på 4500,- samt en service som hu dama i iDrive'n maser om til ca 4500,-

Skrevet

Dumme meg.. Skal aldri gjennta seg ;) Ble i alle fall bra da, det var liksom poenget :roll:

Hehe.. Skjønte den. Men jeg takker så mye, liker at du liker. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...