Julian Sommer Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Det lukter skikkelig hårfarge -ish i bilen min når jeg kjører opp fjellveger osv så den må jobbe hardt, lenge. Skikkelig sånn at det nesten svir i øynene.. Hva pokkern er dette? Aldri hørt om.
thomascr Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 du har nokk klart og glemt parykken din på eksosen! hehe
Thundercoil Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Skulle til å foreslå at noen hadde pisset i bilen din. Mtp ammoniak-lignende lukt. Hehe. Merkelige greier. Har vært med på en opel vectra 96mod, som luktet råttne egg når jeg kjørte i 140km/t i Sverige.
Hauso Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Kupèfilter eller pollenfilter eller noe kanskje? For det lukter ikke clutch?
vegard89 Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Ja clutch er litt sånn typisk sur piss lukt hehe..
Julian Sommer Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Hehe nei, lukter ikke klutsj. Har kjent den lukta et par ganger Skjønner ikke hva det kan være. Kan være pollenfilter eller lignende for alt jeg vet, men det er kun når jeg virkelig drar den på turtall, eller den jobber tungt. Noen flere forslag?
todleif Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Eg har ikkje peiling på kva hårfarge lukter, men kva med varm eksosanlegg eller kjølevæskelekkasje?
Hauso Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hehe nei, lukter ikke klutsj. Har kjent den lukta et par ganger Skjønner ikke hva det kan være. Kan være pollenfilter eller lignende for alt jeg vet, men det er kun når jeg virkelig drar den på turtall, eller den jobber tungt. Noen flere forslag? tipper fortsatt clutch..(:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå