Svendsen Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 HALLA!!! Lurer på hva dere tror om prisen på denne bilen? Noe jeg må være obs på ved en slik bil? feil og mangler liksom. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30822270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Den er iallefall en utmerket bruksbil og jeg vil mene at den også er nogenlunde fornuftig prissatt. Det du imidlertid bør være oppmerksom på er at bruktmarkedet for akkurat denne modellen er noe begrenset. Det er grenser for hva 122 HK ved 6000 rpm og 160 Nm ved 4250 rpm kan gjøre med en bil som veier 1425 Kg. Det blir naturligvis mye bruk av gearet og akselerasjonen er ikke mye å skrive hjem om. 0-100 Km/t på nesten 11 sekunder vitner om dette, men på den annen side er topphastigheten på 210 Km/t nogenlunde gjennomsnitlig. Bilen er sporsikker som en BMW skal være, er komfortabel, har brukbart med plass, er et kvalitetsprodukt og er økonomisk. Et gjennomsnitlig drivstofforbruk på 0,59 liter/mil ved blandet kjøring er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Det var et godt og fornuftig svar Tusen takk for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Foreldrene mine har en slik bil. har vært inne på verksted 2 ganger pga coilfeil, og det var før den var gått 50.000 Går heller ikke under 0,8 på gjennomsnitt.. men prisen var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Foreldrene mine har en slik bil.har vært inne på verksted 2 ganger pga coilfeil, og det var før den var gått 50.000 Går heller ikke under 0,8 på gjennomsnitt.. men prisen var fin! Feilen med coilen er kjedelig, men N43 motoren finnes ellers i mange varianter (122, 143 og 170 HK) og er rimelig vellykket. Bensinforbruket synes jeg er i den høye enden, men topgrafien i Norge har nok skylden for 90%. Med såpass lite moment blir det mye gearing og det ødelegger økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ser ut som det er mye bil for pengene her, viste ikke at man fikk e90 så billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Bare husk at de bruker mer enn 318/320 på motorvei (over 100/110km/t) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå