Hjelen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Da er E34`en min solgt, så nå må dere løpe og kjøpe resten av delene
Even92 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hei ser du har et svart tak trekk til e34, er det mulighet for å få kjøpt det ?
Hjelen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Det taktrekket du ser bilde av er til E36 coupe. Har hatt sort taktrekk til e34, men der er solgt. Jeg har sorte solskjermer og håndtakene som tilhørte det sorte taktrekket jeg hadde, hvis du er interessert i det
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Kunne tenke meg å vurdere M-Tech-spoiler og tårnstag. Bilder og stand?
Hjelen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Kunne tenke meg å vurdere M-Tech-spoiler og tårnstag. Bilder og stand? Det siste bildet kom ikke opp.. skal prøve igjen. Pris står i første post, men du kan jo komme med bud. EDIT: Her er det siste bildet. Enkelt og greit tårnstag. ikke det vakreste på markedet.
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Kunne tenke meg å vurdere M-Tech-spoiler og tårnstag. Bilder og stand? Det siste bildet kom ikke opp.. skal prøve igjen. Pris står i første post, men du kan jo komme med bud. EDIT: Her er det siste bildet. Enkelt og greit tårnstag. ikke det vakreste på markedet. Så fremdeles ingen bilder, pris har jeg sett, ja. La meg tenke litt, så pm'er jeg deg et bud, i tilfelle. Bor i Oslo jeg da. Bildene ser greit ut. Vingen var jo finest. Farge?
Hjelen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Ser du ikke bildene? Bare send PM ja. kan vel bli enige om en pakkepris hvis du er interessert. vingen er ikke helt strøken i lakken, men du må kanskje lakke den uansett hvis du ikke har diamantsvart bil
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Ser du ikke bildene? Bare send PM ja. kan vel bli enige om en pakkepris hvis du er interessert.vingen er ikke helt strøken i lakken, men du må kanskje lakke den uansett hvis du ikke har diamantsvart bil Så bilder likevel, ja, joda, har diamantsvart, jeg! ;D Tenker først og fremst på vingen, men..
Hjelen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Ser du ikke bildene? Bare send PM ja. kan vel bli enige om en pakkepris hvis du er interessert.vingen er ikke helt strøken i lakken, men du må kanskje lakke den uansett hvis du ikke har diamantsvart bil Så bilder likevel, ja, joda, har diamantsvart, jeg! ;D Tenker først og fremst på vingen, men.. Okei. fant en liten "skade" på vingen her. ser ut som noen har vært litt for nære med en kuttskive. kan prøve å få tatt bilde av det og. BILDE: ser veldig stygg ut på kanten der, men det er bare støv og dritt. Men skaden er ikke vakker. ser veldig mye større ut på bildet en i virkeligheten da. Men du for komme med bud ut ifra det.
Hjelen Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Nei, har ikke hørt noe mer fra han som skulle ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå