Gå til innhold

E34 V8 panser/grill. Senkesett. Sorte Hellalykter. ++++

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det taktrekket du ser bilde av er til E36 coupe.

Har hatt sort taktrekk til e34, men der er solgt.

Jeg har sorte solskjermer og håndtakene som tilhørte det sorte taktrekket jeg hadde, hvis du er interessert i det :)

Skrevet
Kunne tenke meg å vurdere M-Tech-spoiler og tårnstag. Bilder og stand?

m6vz69ca8woaqp9nzv7y.jpg

bbdj962lw2xluvwfj50b.jpg

Det siste bildet kom ikke opp.. skal prøve igjen.

Pris står i første post, men du kan jo komme med bud.

EDIT: Her er det siste bildet.

zb3948mim67gb19swhle.jpg

Enkelt og greit tårnstag. ikke det vakreste på markedet.

Skrevet
Kunne tenke meg å vurdere M-Tech-spoiler og tårnstag. Bilder og stand?

m6vz69ca8woaqp9nzv7y.jpg

bbdj962lw2xluvwfj50b.jpg

Det siste bildet kom ikke opp.. skal prøve igjen.

Pris står i første post, men du kan jo komme med bud.

EDIT: Her er det siste bildet.

zb3948mim67gb19swhle.jpg

Enkelt og greit tårnstag. ikke det vakreste på markedet.

Så fremdeles ingen bilder, pris har jeg sett, ja. La meg tenke litt, så pm'er jeg deg et bud, i tilfelle. Bor i Oslo jeg da. Bildene ser greit ut. Vingen var jo finest. Farge?

Skrevet

Ser du ikke bildene? Bare send PM ja. kan vel bli enige om en pakkepris hvis du er interessert.

vingen er ikke helt strøken i lakken, men du må kanskje lakke den uansett hvis du ikke har diamantsvart bil :)

Skrevet
Ser du ikke bildene? Bare send PM ja. kan vel bli enige om en pakkepris hvis du er interessert.

vingen er ikke helt strøken i lakken, men du må kanskje lakke den uansett hvis du ikke har diamantsvart bil :)

Så bilder likevel, ja, joda, har diamantsvart, jeg! ;D Tenker først og fremst på vingen, men..

Skrevet

Så bilder likevel, ja, joda, har diamantsvart, jeg! ;D Tenker først og fremst på vingen, men..

Okei. fant en liten "skade" på vingen her. ser ut som noen har vært litt for nære med en kuttskive. kan prøve å få tatt bilde av det og.

BILDE: ser veldig stygg ut på kanten der, men det er bare støv og dritt. Men skaden er ikke vakker. ser veldig mye større ut på bildet en i virkeligheten da. Men du for komme med bud ut ifra det.

q0do0spmxjgugrjl9so0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...