JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 fikk denne mld her om Torsdagen som var!! Min mann ønsker å kjøpe bilen fra FINN. Vennligst send oss en mail med bilen detaljer og adressen der bilen er plassert på. egil4u@live.com jeg tenkt meg ikke om, sendte info, og hvor bilen sto!! det kom 3 karer kl 01.30 natt til fredag, men da var jeg i garasjen, dem kom seg inn i min Gård! jeg sprute selvfølgelig hva dem ville, så dem snudde og gikk tilbake! dem kjører en Mørke blå ford mondeo stasjonsvog,, ca 95 mod.. så pass på gutter og jenter! Fikk litt av reg nr. vf og 33 det var flere bokstaver og tall, men det var dette jeg fikk med meg!! Moderatoredit (R Andersen); Endret overskriften din til noe mer passende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Du oppgir ALDRI adressen bilen står på, men hvor du bor (navn på tettsted etc). Møkkdårlig norsk i den mailen og... varsellamper..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 veit.. tenkte meg ikke om:P hehe!! sover med vinduet oppe og masselys:P og bilen står i garasjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Du oppgir ALDRI adressen bilen står på, men hvor du bor (navn på tettsted etc).Møkkdårlig norsk i den mailen og... varsellamper..! Hvorfor skal man ikke oppgi adressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Du oppgir ALDRI adressen bilen står på, men hvor du bor (navn på tettsted etc).Møkkdårlig norsk i den mailen og... varsellamper..! Hvorfor skal man ikke oppgi adressen? Leste du ikke første innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Ligger regnr ute så klarer de fleste med puls å finne ut navn og adresse på eieren. Og som oftest står bilen der eier bor.. Hadde tatt kontakt med Finn.no og politiet jeg, fått advart flest mulig på finn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Jo men kan fortsatt ikke forstå problemet, øker risikoen for at noe stjeler bilen fordi den er annonsert på finn?Ser bort i fra hvis det er en meeget spesiell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Ligger regnr ute så klarer de fleste med puls å finne ut navn og adresse på eieren. Og som oftest står bilen der eier bor.. Hadde tatt kontakt med Finn.no og politiet jeg, fått advart flest mulig på finn... Men hva er problemet?Står ikke bilen parkert der allikavell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Det eg mener er at det finnes ingen grunn for å ikke oppgi hvor bilen er... Så lenge du bor på adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Men uansett, pass på folkens, tenk dere om:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 fikk samme sms selv, brukte mine 2 små grå og tenkte meg om, og der var sms slettet uten svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 hehe,, mine 3 små var i ikke i bruk, før etter en stund:P haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 fort gjort å bli litt ivrig etter å selge... alle seriøse kjøpere ringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 ja:P sant det altså!! men nå er jeg obs:P haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hva med å oppgi adressen til politistasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå