dannyboy92 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Hei! Tenker på å kjøpe en e36 coupe, produsert i 91, og lurer på om det er mulig, og hva som må gjøres får å få 06/92+ senkesett på den? ''Note: Front sway bar links mount to struts on E36 chassis up to 9/91.''
scoot Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Meg bekjent er det vel hovedsaklig stabstag/bærearmer/fjørbein som er forskjellen på disse bilene. 92 og oppover har stab stag som festes i brua, din modell har sånn såkalt "kyllingbein" som går opp og skrues i fjørbeinet? ( som e34 har f.eks )
dannyboy92 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Er det mulig og oppgradere dette fra 09/91 til 06/92 + modell? vet hvilket senkesett jeg vil ha, men da jeg fikk greier på dette, er jeg i tvil på å kjøpe denne bilen.
baremats91 Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Meg bekjent er det vel hovedsaklig stabstag/bærearmer/fjørbein som er forskjellen på disse bilene. 92 og oppover har stab stag som festes i brua, din modell har sånn såkalt "kyllingbein" som går opp og skrues i fjørbeinet? ( som e34 har f.eks ) er kun lenkearmen det er forskjell på. hele forstillinga er lik, men lenkearmen går opp til demperen som du sier er bare å kjøpe lenkearm fra nyere bil
baremats91 Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Er det mulig og oppgradere dette fra 09/91 til 06/92 + modell? vet hvilket senkesett jeg vil ha, men da jeg fikk greier på dette, er jeg i tvil på å kjøpe denne bilen. ja, min bmw er en 91 mod. det som ble gjort på den var bare å bytte lenkearmene og kaste på senkesettet. dette ble gjort av eieren som hadde bilen før jeg kjøpte den
dannyboy92 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Kjempe Bare jeg slipper no stor operasjon får å få det ordnet : ) Skal skifte mye i både bakstilling og forstilling uansett, så tar bare lenkearmene og har på 06/92+ sett : ) Takk skal du ha ! edit: Bare i forstillinga det trengs å gjøres, sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå