Gå til innhold

e36 12/90 - 9/91 understells spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenker på å kjøpe en e36 coupe, produsert i 91, og lurer på om det er mulig, og hva som må gjøres får å få 06/92+ senkesett på den?

''Note: Front sway bar links mount to struts on E36 chassis up to 9/91.''

Skrevet

Meg bekjent er det vel hovedsaklig stabstag/bærearmer/fjørbein som er forskjellen på disse bilene. 92 og oppover har stab stag som festes i brua, din modell har sånn såkalt "kyllingbein" som går opp og skrues i fjørbeinet? ( som e34 har f.eks )

Skrevet
Meg bekjent er det vel hovedsaklig stabstag/bærearmer/fjørbein som er forskjellen på disse bilene. 92 og oppover har stab stag som festes i brua, din modell har sånn såkalt "kyllingbein" som går opp og skrues i fjørbeinet? ( som e34 har f.eks )

er kun lenkearmen det er forskjell på. hele forstillinga er lik, men lenkearmen går opp til demperen som du sier ;) er bare å kjøpe lenkearm fra nyere bil

Skrevet
Er det mulig og oppgradere dette fra 09/91 til 06/92 + modell? vet hvilket senkesett jeg vil ha, men da jeg fikk greier på dette, er jeg i tvil på å kjøpe denne bilen.

ja, min bmw er en 91 mod. det som ble gjort på den var bare å bytte lenkearmene og kaste på senkesettet. dette ble gjort av eieren som hadde bilen før jeg kjøpte den

Skrevet

Kjempe :D Bare jeg slipper no stor operasjon får å få det ordnet : ) Skal skifte mye i både bakstilling og forstilling uansett, så tar bare lenkearmene og har på 06/92+ sett : ) Takk skal du ha !

edit: Bare i forstillinga det trengs å gjøres, sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...