Klaffen Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Nye bilen. 540ia Kopiert fra salgs annonsen -el. soltak -el. vinduer -store kjøre komp. -cruise kontroll -el. justerbart ratt -sentral lås med alarm orginalt styrt fra nøkel -klima -m pakken -orginal telefon -sport skinn -skinn ratt -2 airbager -abs/asr -sport automat - 8 stempla 356 m/m K sport bremser foran - 6 stempla 330 m/m K sport bremser bak - FK coilover senkesett foran og bak - Poly/tyflon foringer - 19" med nye 235 og 265 dekk på sommer - nye brigstone pigg dekk på nye 18" GS felger - proff sota ruter i hele bilen - sorte lykter foran og bak -fullt service hefte - Xenon i nær og fjærn lys + tåkelykter - m sport matter for sommer bruk og gummi matter for vinter. -Shadow line - nytt effekt eksos anlegg Flerre bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 mer info og bilder?! Fin bil dette med fin motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 mer info og bilder?! Fin bil dette med fin motor så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Har jort litt små ting med bilen etter kjøp som feks Heist den en go del bak å litt foran, tatt vekk lykte senkere, montert led pærer i parklys, oljeskift å monterte nye bak lys idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Det ble mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Syns du skulle fått tak i noen originale med hvite blink jeg! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Syns du skulle fått tak i noen originale med hvite blink jeg! : ) er shadowline å har DE lykter så da passer sota bak lykter best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Ble finere med nye lyktene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Flott bil! Interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Var å henta bilen fra lakk idag så fikk tatt noen interiør bilder. sjå vekk frå hullet i baksete da jeg heller på å bygger anlegg. Bilde fra når bilen sto på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 E34 540 er og vil alltid være en grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Grom kjerre du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 takker og bokker heller på fikse litt på den, med hjulstilling og sånt mens jeg venter på at jeg skal få lappen tilbake tok hjulstilling idag og klarte og knekke gjengene på den indre kulen på styre ledde, å i tilegg fant jeg slark i hjelpesnekken så kansje blir jeg kvitt mye av slarken som er i ratte etter jeg får byttet ut di delene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 snadder bil johan hva ble dommen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå