mortenf Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Vurderer å kjøpe bedre seter til madammens E34 Touring - helst skinn, og uten huller og sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Vilken prisklasse er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 - jeg vurderer foreløpig hva jeg kan finne inntil 5000 kr. - må ikke være skinn, men vil vurdere det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 - jeg vurderer foreløpig hva jeg kan finne inntil 5000 kr. - må ikke være skinn, men vil vurdere det . Jeg har har et sett med skinn, og et sett med stoff, stoffstolene er da sportsstoler, men har da 4 stk framstoler, der 2 stk er greie, men er blitt et par små hull i, de 2 andre er så og si strøkne, men den ene er vanlig mørk grå, den andre er trekt om, men i svart Bilder kan ordnes av alle stoler og bakseter ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Bilder vil være ok. . . gjerne av stoffsetene...har snakket litt med fruen om det og hun tenker nok at stoffseter er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Skal fikse fram no bilder, men det blir nok ikke før i morra engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Det holder - ser fram til det ! M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hei. Vet ikke om du har kjøpt seter enda, men jeg har fine seter i grått stoff. Fargen er mer mot lyse grått enn mørkegrått. Framsetene er uten hull eller stor slitasje. De har også armlener. 1.500 kr + eventuell frakt. Har også nettopp fått tak i fine bakseter i grått skinn(silber er vel fargekoden). 3 nakkestøtter. Framsetene er i en 530 varebil jeg har. Førersetene er bra, men ikke som nye. Dørtrekkene er meget fine. 4.000 kr + eventuell frakt. Bor i Stavanger, så det er jo langt i fra deg. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det holder - ser fram til det !M Ikke fått tid med bildene enda dessverre, men du for vurdere Eirik sitt tilbud, vil tro det han har er noe finere en mine, han bruker iværtfall å ha kvalitet på delene han selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Takk , skal sjekke dette etterhvert, etter beat for beat, kanskje !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Bilen det gjelder er nå ute for salg...på Finn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå