setra Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hei! Tenkte å dele noen bilder av bilen min.. Planen er å delta i gt klassen i nm neste år med denne bilen. Bilen begynner å bli ferdig så håper på å kunne kjøre noen runder på rudskogen før vinteren kommer. Her er noen av delene som er satt på: PeeBee motorsport forstilling CAE short shift Sachs cluth Hydraulisk håndbrekk Corbeau/Sparco sete Sabelt ratt med hurtig kobling FIA godkjent bur 4 punkts omp sele AP racing bremser Ap racing luft jekker Moton race understell Flossmann Carbon tak CSL diffuser CSL luke Plastic vinduer bak Gruppe-M , titanium eksos ESS VT-2 550 kompressor kit BMW motorsport termostat Hyper black apex felger 9.5x18 ET 35 foran og 10x18 ET 25 bak Michelin SX race medium slicks 25/64 foran og 27/65 bak Lamin-x gule lykter Stor takk til PeeBee motorsport som praktisk talt har bygd hele bilen... Ok, her kommer noen bilder.. insiden Panser Breddede forskjermer AP bremser, AP luft jekker og Moton understell VAC sete fester Sparco circuit sete (på vei i posten) Fjernet Air condition radiatoren og pumpen ESS VT2 550 installasjon Tok ut orginal termostaten og satt inn en bmw motorsport termostat slik så den ut da Nye felger. Apex ARC-8 9,5"x18" foran og 10"x18" bak (veldig lette) Nye Michelin slicks byttet ut den gamle bensin pumpen til en ny en Gule Lamin-X lykter Slik ser den nye fangeren som PeeBee har støpt til meg ut Og sånn ser den ut nå. Venter på fangeren og en GTR bak vinge som skal lakkeres Fikk meg et nytt feste til gopro kamera mitt, så lagde en liten snutt for å teste ut vinkler og slikt. http://www.youtube.com/watch?v=bEN56bPuzT0 Og her er at par fra utsiden. (grusom kvalitet fordi de er tatt med mobilen min, men år i det minste med seg lyden...) Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Utrolig tøft bygg! Lykke til i GT klassen kommende sesong! Skamrå e46 m3 du har bygd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 fyfaen, den var rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Råheftig! Lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Sinnsykt rått prosjekt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 vanvittig heftig, gratulerer med et flott bygge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 heftig m3, blir spennende å følge dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Takk takk folkens! Idag var jeg på dynoen hos ESS. 468hester på hjula så akkurat 550 i motoren med 15% tap i driverk. Tok den for en liten test tur etterpå.. Og tok noen bilder med telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Svinrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Dæven døtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Denne var ganske fet. Ser ut til å fungere meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Helt rå! Trodde ikke 550 kittet gikk så bra! Du er den første i Norge jeg har sett med CAE shiftern, føles den god og tight til å forsvare prislappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Denne var bare skam rå!!!! Grats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Denne ble utrolig nice! Ser ut som det sparket greit ifra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå