Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Right.. So da er bilen i deler igjen. Måtte fjerne ratt låsen pga. GT regler, og for å få gjort det måtte dashbordet ut igjen.

Foto0284-1.jpg

Fikk skjært den ut. her er noen dårlige mob. bilder

Foto0286.jpg

Foto0285.jpg

Det neste blir å sette inn en fia hovedstrømsbryter. Skal prøve å få tak i noen kabler og klemmer imorgen.

Ellers så kom Clutchen min i posten her om dagen. biff sak..

Foto0283.jpg

Har også kjøpt meg ny bil som kan dra M3'en på henger.

Foto0281.jpg

Har også bestilt en Nürburgring tur. 2 dagers åpen VLN sløyfe 20 og 21 Mars. Gleder meg voldsomt til å få testet litt ordentlig. Er litt over en måned til jeg drar nedover og bilen er fortsatt i biter... På tide å fart på sakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med den gamle clutchen? Jeg kan være intressert. Ess anbefalt en VAC oljekjøler til bilen min.

Du kan sikkert kjøpe den. Kan kontakte deg etter jeg har tatt den ut, slik at jeg vet hvordan kondisjon den er i.

Bare å gi meg beskjed. APEX hjulene min er på vei over Dammen nå! Gleder meg litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt en Nürburgring tur. 2 dagers åpen VLN sløyfe 20 og 21 Mars. Gleder meg voldsomt til å få testet litt ordentlig. Er litt over en måned til jeg drar nedover og bilen er fortsatt i biter... På tide å fart på sakene

Sitter på gjerdet å lurer på å bestille meg plass på den Trackday eventen selv... Er dere mange som skal nedover eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut altså!!

Er dette gamlebilen til M3 Yngve...?

Hvor har du kjøpt de Apex felgene?

8)

Takk for det. Nei, ikke gamle bilen til yngve. Lånte bare felgene hans på det ene bildet.

Kjøpte de fra apex. http://www.apexraceparts.com/3-Series-B ... _c_32.html

Igrunn ikke, men gidder jo ikke å reise alene, så jeg driver å venter på en kompis som skal få bestemt seg.

Dere kjører bil og henger regner jeg med...

Nei skjønner jo at det ikke er så kult å dra helt ned alene...

Ja, kjører bilen på henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg også påmeldt Trackday på ringen 20 & 21 Mars... Etter hva jeg kunne så på deltakerlisten så var vi eneste Nordmenn sålangt.

Når reiser dere nedover?

Så bra! Gleder meg voldsomt altså. Vi drar nedover den 19, og drar opp igjen etter vi er ferdigkjørt på onsdagen.

blir gøy å se denne i action på ringen :D kanskje du bytter en øl mot å sitte på en runde også :P

Det går helt sikkert greit. Men jeg tar betaling på forskudd... :)

blir gøy å se denne i action på ringen :D kanskje du bytter en øl mot å sitte på en runde også :P

Ut i fra det aller første bilde så ville jeg i så fall tatt med meg ett sete!!

Ekstra sete er satt inn, så den kan fungere som taxi også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...