Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor reiser dere fra?

Vi skal ta Ferge fra Larvik til Hirtshals kl.22:30 Søndag 18. Mars. Regner med å være fremme i Adenau midt på dagen den 19.

Det blir noen lange uker frem mot den 18. Mars nå!

-Ikke for å lage noe drikkepress, men jeg kommer nok også til å spandere en øl på deg hvis det blir i bytte mot en runde i passasjersetet ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor reiser dere fra?

Vi skal ta Ferge fra Larvik til Hirtshals kl.22:30 Søndag 18. Mars. Regner med å være fremme i Adenau midt på dagen den 19.

Det blir noen lange uker frem mot den 18. Mars nå!

-Ikke for å lage noe drikkepress, men jeg kommer nok også til å spandere en øl på deg hvis det blir i bytte mot en runde i passasjersetet ditt! :)

Ja er bare å telle dager nå :)

Hørtes egentlig ganske ålright ut å komme ned midt på dagen istede for på natta. Får se, kanskje vi drar på søndag å.

Fikk koblet ferdig hovedstrømsbryteren idag. Er ikke visuelt ferdig, men funksjonen er på plass hvertfall. Fikk ny oljekjøler idag også, men fikk ikke tid til å sette den på. Her er noen bilder.

Foto0294.jpg

Foto0291.jpg

Foto0290.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er opplegget på denne trackdayen vedrørende blanding av skilt og lisens biler? For slik jeg forstår det så skal du kjøre med uregistrert racebil på trackdayen? Hva er i så fall kravet til fører og bil med tanke på lisens? Vanlig norsk vognbok og førerlisens var ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe krav til fører og bil annet en førerkort og god teknisk stand på bilen.

Her er en link til reglene.

http://destination-nurburgring.com/trac ... -trackdays

Interessant :D Virker som et ryddig opplegg. Jeg trodde faktisk det var flere krav til en racebil!

Syns dog det er noe spesielt at Insurance on the Nürburgring on this event IS NOT required by law

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

off, den bilen din er så fin at jeg blir dårlig ! haaaar så lyst på hvit m3 igjen, men må vente til neste år før jeg tar meg råd til å lakke eller foliere min :/ gleder meg til å se dette dyret i aksjon til sommern !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke snart komme med noen flere bilder da? :)

Jo bilder kommer snart. Drar hjem fra 3 uker på nordsjøen idag, så da blir det å få ferdig bilen før vi drar til Nürburgring om en snau uke. Bilder blir lagt ut på facebook siden til Setra Motorsport fortløpende. Link finner i signaturen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er jeg tilbake i Norge etter 2 fantastiske dager i tyskland. Tanken bak turen var å teste at ting holdt sammen, samtidig som å ha det forferdelig gøy. Etter å ha kommet trygt hjem kan jeg huke av begge punktene. Det var to dager med strålende sol og forhodsvis lite skruing. Eneste nevnbare problemer jeg hadde var at olja ble varm, front spoileren røk og servoen tok til slutt kvelden. Ingenting som ikke kan fikses forholdsvis kjapt. Her er en video snutt og noen bilder.

DSC02365.jpg

033.jpg

026.jpg

021.jpg

016.jpg

015.jpg

005.jpg

DSC02432.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...