Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Lykke til med kjøringa i dag.

Et tips er å sette på en ekstern olje temp måler. For er ikke helt riktig når det blir litt varmt de org. Måler en sånn gitt verdi, og ikke ut fra et pungt, som en giver gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha folkens!

Som sagt var jeg på Rudskogen en tur på lørdag. Var litt uheldig med været, da det var for mye snø og for glatt bane til at vi fikk lov å kjøre store deler av dagen. Bedret seg litt utover ettermiddagen, og når jeg først fikk kjørt så må jeg si meg veldig fornøyd med hvordan det gikk. Bilen kjentes veldig bra ut, og selv om det var glatt bane kunne jeg kjenne at jeg fikk god hjelp med feste av den nye bak vingen min. Bilen kjentes pigg og rask og jeg gleder meg til fortsettelsen. Her er noen bilder og et par linker til video.

49fe8ddf-e720-4a24-bb1b-c8a2f1cf1042_zpse94efa55.jpg

DSC02986_zpsc1a11ed7.jpg

DSC02992_zps270a4067.jpg

Gisle og Viggo har kjøpt inn hver sin flunkende nye Ferrari 458 Challenge, og var på plass for å få testet litt de også. De blir konkurenter i GT2 klassen i år.

DSC03002_zps06a69e2b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Petter kjørte sine to første løp med M3-R'en i helgen. Tror han var litt forsiktig med lånt utstyr, men han sa han hadde hatt det veldig gøy hvertfall. Det er jo absolutt det viktigste. Her er et par bilder.

905251_363060710479853_1154079965_o_zps741b3f40.jpg

IMG_8900_zpsf72562da.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...