Thunegutt Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Heftig M3 og veldug bra kjøring Har du hatt problemer med reimen før? Rivner den når den hopper av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Begynner å gå fort her nå! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Begynner å gå fort her nå! Moro! Ja:) Kunne ikke vært mer enig! Bra kjørt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Denne gikk fort rundt banen, rått å se på Et bilde jeg tok[ Bilde ] Takk for det Kjempefint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Heftig M3 og veldug bra kjøring Har du hatt problemer med reimen før? Rivner den når den hopper av? Har hatt problemer med reimen før også, men da har den røket pga en dårlig strammer. Har byttet ut strammeren, og nå hoppet den bare av, uten å ryke. Har konvertert alle reimhjulene mine til 8 ribbers, men hadde på en 6 ribb belte i påvente av de nye reimene, så kan hende det har noe med det å gjøre. Planen er å stive opp kompressoren braketten, lage høyere kant på reimhjulet til den, og kjøre med 8 ribbers reim. Da har jeg trua på at det blir skuddsikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Du har 8 ribber ja. Jeg synes også min brakett er noe svak. Ser det tom med på tomgang at den vibrerer en god del. Så å lage en avstiver-brakett er nok tingen. Legg gjerne ut bilde når du har fått lagd den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Når blir neste kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Kanskje 29 og 30'ende juni på Rudskogen. Har ikke helt bestemt meg ennå. Har bestilt tur til Nürburgring, med åpen bane den 5 og 6 August. Det gleder jeg meg ganske mye til egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Kanskje 29 og 30'ende juni på Rudskogen. Har ikke helt bestemt meg ennå. Har bestilt tur til Nürburgring, med åpen bane den 5 og 6 August. Det gleder jeg meg ganske mye til egentlig... Hvem er arrangør på denne trackday på Nurburgring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Destination Nürburgring. http://www.destination-nurburgring.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Du har ikke apex hjul liggende? Mener å huske at du kjøpte noen nye! Trenger litt bredere dekk foran på min. 9 eller 9,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Mulig du kan få kjøpt 2stk 9,5" om noen uker. Sender deg melding om det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Tenkt deg på Gatebil neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Tenkt deg på Gatebil neste helg? Da er jeg desverre på jobb, så får ikke kjørt. Er bilen din klar og skal kjøre der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Tenkt deg på Gatebil neste helg? Da er jeg desverre på jobb, så får ikke kjørt. Er bilen din klar og skal kjøre der? Det var synd!! Ja biler er klar til nokre runder på skogen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå