milhouse Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Et22? Kommer nok til å bestille nye felger i løpet av uken, klare du å bestemme deg før? Hva skal du i så fall ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Nei, er ET35 på 9,5"erne. Jeg tenkte å bruke opp de slicksene jeg har til de først. Så selger de ikke før tidligst om en måned. Tenkte 3000 for 2stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Kan hende jeg vurderer å kjøpe de, kan snakke om det på en banedag. Bestilte 2 stykk 9,5 med et22. Får de på torsdag! Hvilken dimensjon kjører du med? Jeg prøver nå 266/35 foran og 285/30 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Congrats! Jeg kjører 270 bak og 250 foran, men tenkte å kjøpe 10" forran å få på 270 der også. Skal prøvepasse til uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Har du kjørt noe i det siste? Fikset brakket til kompressoren? Skal du kjøre 28 August på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei! Nei, har ikke kjørt noe siden midten av Mai. Drar til ringen om to uker. Det blir første kjøring. 28August er jeg desverre på jobb, men tenker å kjøre på trackday.no sine arrangementer fremover. Har fått meg brakket, men har ikke noen bilder av den ennå. Skal poste når jeg kommer hjem om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Jeg mente 28 Juli, altså neste søndag? Fine test før Nurburgring Har du kjøpt deg en brakket? Jeg har laget noe selv. La nettopp ut et bilde i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Så på bildene av din nå. Funker sikker bra veldig bra det. Hans Petter sveiset på min. Har ikke vært å sett den ennå, men han hadde troe så da er det nok bra Nei, blir ikke noe kjøring på meg før Nürburgring, men lykke til på Søndag. Så i tråden din at du skulle kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Her er en film fra Nürburgring. Satt ny pers med 7:30 BTG. Legger ved noen bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Grattis. Morro med knall tid. Har ikke sett video`n enda men. Skal du kjøre i helgen eller trackday Mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Det går FORT nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Gratulerer med en veldig bra tid! I tillegg så var det litt køkjøring på slutten, så det er mulig å kappe noen sekunder til. Hvilke dekk kjørte du på der nede, og hvilken dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 quote] Det som jeg syns er utrolig er at bilen din står ved siden av knall orange blikkfanget M3 GTS som er en sinnsyk bil- og jeg klarer ikke slutte å se på din.... den eeeer så digg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Tusen takk folkens Jeg brukte 235 pirelli slicks forran, og 270 michelin slicks bak. Jeg skal ikke kjøre noe før tidligst 18 August på Rudskogen, er litt usikker på den datoen også, pga. Bryllup i familien. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Grattis med supertid!! Veldig bra kjørt. Virker som bilen er fin å kjøre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå