SSM Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kjører du 1.5 way på den OS Giken diffen? Skal ha meg det jeg også, men usikker på hva type jeg skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Hei! Ja jeg har 1,5 veis. Skal du kjøre fort så er vel gjerne 1,5 veis best. Skal du drifte er vel gjerne 2 veis best. Det er hvertfall det jeg har lest meg til på nettet, men jeg har ikke prøvd noe annet enn orginal diff ennå så blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ok, har ikke lest meg så mye opp på akuratt hvorfor man vil ha de forskjellige låsingene, om jeg kan kalle de det. Du har ikke kjørt med den enda om jeg forstår rett? Selvsakt skal det kjøres fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Nei det stemmer, bilen er fortsatt i biter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Fikk akkurat bilen klar til GT runden på Rudskogen. Dette ble en knall helg for meg med godt vær, god stemning og god kjøring. Fikk mine to første pokaler med to 3'de plasser i GT2 klassen. Her er video fra løp 1 Lørdag. E30TurboTouring, MrQuiet, tommyf og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrixen Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 heftig! Hadde vært moro å dratt en tur på rudskogen å kikket på noen av dissa løpene i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hadde du litt horn i panna når du passerte Ginettaen? Så ut som du voktet innersporet godt på sisterunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Hadde du litt horn i panna når du passerte Ginettaen? Så ut som du voktet innersporet godt på sisterunden. Hehe. Ja horn kan nok være ganske beskrivende det. Var litt drøy den siste der, men hørte ikke noe fra noen dommere så de lot den bare gå. Forferdelig gøy var det hvertfall Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Har du noen rundetider fra løpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Ja, kjørte 1:31,5. Er mer tid å hente i bilen, men sjåføren må bare skjerpe seg litt... R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Hallo folkens! Var på Nürburgring en tur denne uken. Klarte ikke å slå loaded tiden, men fikk satt ny pers hvertfall. Håper dere liker runden! evi og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Driftiiing! 4.26 Fikk parkert ett par andre E46 m3'r da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Ja var ukonsentrert der. Forferdelig dårlig kjørt egentlig, vet ikke hva jeg drev med. Men men.... Sånn er det. Ja fikk passert noen m3'er og noen Peugot 206'er også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 ja enig i det, hvorfor holdt du ikke bare gassen og tok en awsome sidelengs sving forbi han som var forran på kontraen? eller var det bare på film sladding gikk fortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Ring taxi med kona... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå