Boost a`lot Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Lave 27 runder... På vått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Jepp, på vått med slicks. Neimen vi får se hvordan det går. Håper på tørr vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jepp, på vått med slicks. Neimen vi får se hvordan det går. Håper på tørr vær. hehe:) Jeg også om det blir skal være håp om kjøring for min del...Hvor fort har du kjørt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Er du på jobb? Siden du ikke var med i helga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Ja er på jobb, kommer hjem til onsdag. Har ikke kjørt fortere en 31,5 men håper jo på å bedre det til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Ja er på jobb, kommer hjem til onsdag. Har ikke kjørt fortere en 31,5 men håper jo på å bedre det til helgen. Det er jo fortsatt fort det da! Har du gjort noen endringer? Håper banen er bedre enn på Gatebil ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Her er en film fra Trackday løpet på Lørdag. Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Bra kjørt! Gratulerer med ny bestetid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Bra kjørt! Hva ble ny bestetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Bra kjørt!Hva ble ny bestetid?Jeg klokka ham til 1.30,84!Er jo konkurent så får ikke noe gratis av meg;) Nupen1 og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hehe.. Nei, det vil jeg nok tro.. Syke tider dere kjører på! Blir vanskelig å henge på med en vanlig gatebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hehe.. Nei, det vil jeg nok tro.. ;)Syke tider dere kjører på! Blir vanskelig å henge på med en vanlig gatebil...Hadde du hengt på med lik bil som veier mer, har mindre effekt, har mindre aero og r-dekk!!Da hadde jeg blitt sur/jævlig imponert:) R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Da måtte jeg nok tatt en eller annen snarvei på banen.. Får bli glad om man kommer ned mot 1:35 vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 skal noen av dere på rudskogen i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 skal noen av dere på rudskogen i helga? Jeg skal på Mantorp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå