Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Da måtte jeg nok tatt en eller annen snarvei på banen.. ;)Får bli glad om man kommer ned mot 1:35 vel.. :)

Da tror jeg du skal være veldig fornøyd.

Om du sammenligner din mot Kyrre og Morten sin så er det jo Så er vel bilene veldig like.

Bortsett ifra dem kjører 321hk mot 343+.

Men dem har jo slicks!

Eneste bilen jeg vet om som går fort på r-dekk er Tommy Fjeld sin e30 M3. Og han har noen år forsprang i utvikling:) også har han mere aero enn du tror:) (tror jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du skal være veldig fornøyd.

Om du sammenligner din mot Kyrre og Morten sin så er det jo Så er vel bilene veldig like.

Bortsett ifra dem kjører 321hk mot 343+.

Men dem har jo slicks!

Eneste bilen jeg vet om som går fort på r-dekk er Tommy Fjeld sin e30 M3. Og han har noen år forsprang i utvikling:) også har han mere aero enn du tror:) (tror jeg da)

Morten sin har fullsveiset helbur og slicks, ellers så er de nokså like, men jeg har kanskje en motor som yter noen hester mer. Så at Jonus hadde tilbud på slicks... ;)

Ja, Tommy har nok et bra forsprang og har kjørt 1:36, og skal vel innrømme at den tiden er et mål å nå, men han har en del lettere bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått igjennom onboard kamera fra helgen for å prøve å optimalisere rundene mine. Det som slår meg er at ting blir skremende likt. Er jeg litt raskere inn er jeg saktere ut, er jeg saktere inn blir jeg raskere ut.

Og når jeg kommer til slutten av runden så blir rundetiden så å si lik...

Her er fire runder fra henholdsvis lørdag og søndag puttet sammen til en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha konge sang på Sammendrag filmen

 

Takk for det!

 

Rå kjøring og bil! :) Moro å se deg i action på Trackday. Jeg kjørte den sølv E36 coupe om du så den. Så du fikk litt skruing til slutt, men det er jo en del av gamet. Håper det ordner seg og gleder meg å se mer live :)

Takk for det! Ja jeg så bilen din. Håper du hadde det gøy.

Ja grenrøret mitt sprakk så da ble det litt skruing, men ble klar igjen til full dag på søndag.

20140920_162027_zps8hr8kwdm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig =) Hadde det helt topp, første gang jeg selv har kjørt på bane. Ønskelig å få seg en ordentlig bil etterhvert som din og Kyrre sin. Hadde kjørt søndagen om jeg hadde hatt dekk til det. Kun gate dekk.

 

Se der ja, ble litt sveise jobb ser jeg. Bra det ble kjør på søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Hei hei folkens!

 

Tenkte å dele noen inntrykk fra første helgen i GT serien, som gikk av stabelen på vålerbanen i helgen som var.

 

20150510_175446_zpsav24rnfi.jpg

 

Vålerbanen er ikke en bane jeg kjører så ofte, så tok litt tid før jeg fikk opp tempo, bremsepunkt og oppsett.

 

Kvalifiserte meg til femteplass i GT2 klassen med denne runden. 58,401

 

Løp en gikk ganske greit, men klarte ikke å henge med gutta i tet. Manglet ca et sekund på runden for å klare det, men kom meg i mål på femteplass etter et ganske begivenhetsløst løp.

 

Løp to var en annen historie. Vi linet oss opp i pit og gjorde oss klare for å dra utpå. Når det var igjen et minutt, startet det å regne ganske mye. Vi hadde ikke tid til å bytte til regndekk, derfor gikk hele feltet utpå med slicks.

 

Det var såpeglatt utpå der, men etterhvert klarte jeg å få litt varme i dekkene og kunne pushe litt hardere.

Det virket som de andre slet mer enn meg og jeg begynte å ta innpå de forran litt etter litt.

Til slutt var det kun Gisle Valen i en Ferrari 458 Challenge igjen forran meg og jeg endte opp på andreplass litt over sekundet bak han.

 

Her er video fra løpet

 

Beste resultatet i GT før dette var en tredjeplass, så jeg var strålende fornøyd.

20150510_174313_zpsb3pxsv9z.jpg

 

Løp tre gikk på tørt igjen. Jeg hadde mer fart i bilen utover helgen og klarte å henge på gruppen forran meg. Desverre så røk servoen min etter runde 8, så jeg måtte bryte bilen i mål. Klarte å holde sjette plassen min, så jeg var greit fornøyd.

 

Alt i alt var det her en fantastisk morro helg. Jeg ble kvitt både rattrust og sperrer, samtidig som fikk jeg med en sølv pokal hjem i baggasjen.

 

20150510_183731_zpsma89xoip.jpg

 

Neste løp i GT serien går om to og en halv uke på Rudskogen. Kan nesten ikke vente :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja har en elektrisk servo fra en mercedes a klasse hjemme nå, men er ikke helt sikker på om jeg får instalert den før neste løp eller om jeg må bare bytte ut den gamle enn så lenge og sette i el servoen en gang jeg har bedre tid. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...