[space] Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 BMWCCN avdeling Øst arrangerer som vanlig høsttreff på Frognerseteren. Dette vil finne sted lørdag 01.10.2011 klokka 11.00-16.00 Det blir enkel servering. kaffe/vaffel/grillpølse for en billig penge. Været lover godt med knallsol og 20 grader. (Tidligere år har vi jo stort sett hatt sludd og/eller regn) Da er det vel bare å ønske velkommen til treff! ( Kanskje et par pokaler deles ut? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg kommer sikkert! Hva er beste kjøreruten opp fra Ring 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Det beste er vel å ta av ved Smestad, og følge skiltingen til Holmenkollen. Det er vel egentlig skiltet helt fra Ring 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Vil dere sette opp noen skilt? Ikke ofte jeg er der oppe, så jeg lurer på om det vil være langt unna t-banestasjonen Frognerseteren? Regner med at jeg vil se endel BMWer kjøre oppover og da kan jeg bare klenge meg på ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Nei, bli rikke noen skilt. Det er egentlig bare å følge på forbi Holmenkollen. Etter litt kommer du til en parkeringsplass (Grusplass) i et kryss. Der er det. Nesten umulig å misse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 jeg skal vel oppover så du får slå følge med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Okey Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 er kortere reisevei..haha og meldt bra med vær.. komme dit rundt 13-14tiden? orker ikke stå opp før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 mange påmeldte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ikke noen påmelding, men det pleier dukke opp en del folk, selv når det har vært sludd og snø der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Planen var vel egentlig a reise til Sogndal på fredag, men den ble etter en kjapp prat med ingen overbevisning med husets frue utsatt til lørdag etter treffet...så vi kommer vi :D Noen fra Øver/Nedre Romerike som skal dit og vil kjøre i følge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 jeg skal vel dra fra stovner til treffet...men er vel ikke der før i 14tiden...orker ikke stå opp tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg kommer, ser ut som det kan bli en fin dag i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ser ikke ut til at jeg kommer meg innover til lørdagen, må hente taket på fredag istedet for å få hjelp til å bære det ut og få satt det på. Men dere må kose dere masse! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Tar nok turen, jeg kjører fra Nordstrand vis noen er keen på å kjøre sammen opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå