[space] Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 En siste påminnelse. Jeg dukker opp i 12-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg vil være der fra 12-13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg våknet nå..usj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hmm.. som jeg sa..tåkehelvete.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Frihelg, nyeste Fahrfreude da jeg kom hjem igår, høstmønstring i morgen...og en hyggelig mail om at jeg vant en av de fem BMW-minnepinnene som skulle deles ut i Fahrfreude Blir jo ikke bedre! hehe, små gleder Scampi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 kjipt vær!!! men bedre enn regn og sludd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 kjipt vær!!! men bedre enn regn og sludd Det er jo råflott vær der oppe! Tåke på vei opp men på plassen er det sol og nesten sommer. Viste seg at naboen min også skulle opp dit, koselig å ha BMWCCN-medlem som nabo Tok en del bilder, laster opp i løpet av dagen. Måtte tidlig hjem pga. må på visning, men et bra treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Var strålende (t-skjorte)vær oppe på plassen ja! Hyggelig å møte på mange bimmers medlemmer, har også tatt en del bilder som kommer opp straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Tåka tok oss igjen til slutt. Møtte Wicky og noen flere når jeg kjørte derfra. De var litt for sent ute til å treffe noen særlig med folk. De fleste dro vel i 14-15-tiden, når tåka begynte å rulle inn. Bra oppmøte, og hyggelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg trodde det skulle vare til 16.00 jeg, slik det stod. så når vi kom opp dit litt før 15.00 var det bare 10-15 biler der oppe, det syntes jeg var dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Må komme tidligere. Ikke alle orker å stå der i 5 timer 1-2 timer etter start er alltid bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 hehe, jammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Billder lagt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 ehhh hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Glemte helt dette treffet fordi jeg egentlig skulle sluttet 15 på skolen, men grunnet prøve kunne jeg dra 13, så burde jo tatt turen da, men hadde helt glemt det. Og nå fant jeg tråden. Få se bilder om jeg gikk glipp av noe da Bilen står uansett på vinterhjul, så er ikke så spennende å stille ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå